Inloggen; via andere kerk kiezen

Sinds een paar weken bezig met een pilot chrch, vanwege denkelijke overstap van app-protestant naar chrch.
Graag aandacht voor inloggen in de app, via andere kerk kiezen, hierbij komt de Protestantse Gemeente Soest niet bovenaan de lijst naar voren. Pas bij intikken van de plaatsnaam Soest worden de 2 kerken uit Soest (Ichthus en PGS) zichtbaar.
Besproken op tel. spreekuur en op verzoek van Peter in de community gezet.

De lijst van kerken wordt op basis van je locatie gesorteerd. Wanneer je de app geen toestemming geeft om je locatie vrij te geven, zal de lijst alfabetisch zijn.

Oftewel, check even of je wel je locatie deelt met de app.

Beste voorstad, dank voor je reactie.
Echter mijn locatie staat aan (altijd) voor chrch. Het is dus ook zo dat wel de Ichthus kerk (Soest) bovenaan verschijnt bij mij, maar niet de PGS …, helaas.
Maar … Peter zou hier dieper in duiken.

En bedoel je dat de PGS helemaal niet getoond wordt, of bedoel je dat de PGS als 2e getoond wordt? Hebben jullie in de Chrch admin het volledige adres met postcode van de PGS ingevoerd? Want op basis van het adres, bepaalt chrch de locatie ten opzichte van de app gebruiker.

Het probleem is dat de locatie niet goed wordt opgehaald bij het opslaan van een adres bij een kerk/gemeente in de instellingen. Is lokaal opgelost, wordt binnenkort ook actief op productie.

Adres en postcode zijn volledig ingevuld, heb nog gekeken of er verschil zit tussen postcode met of zonder spatie tussen cijfers en letters, maar niet.
Na selecteren ‘Andere kerk kiezen’ verschijnt een scherm met bovenaan de Ichthus kerk (zonder PGS). Zodra ik Soest intik bij ‘vind jouw kerk’ verschijnt een nieuw scherm met 2 kerken, bovenaan de Ichthus kerk en daaronder de PGS.

Dit is inmiddels actief in de liveomgeving. Je moet daarvoor wel het adres aanpassen, opslaan, adres corrigeren en opslaan zodat de gegevens opnieuw opgehaald worden.

1 like