Is het mogelijk om admin toegang te geven tot de database voor rechtstreekse wijzigingen (dus niet via de app of via de beheers pagina's)?)

Gisteren op de chrch-dag heb ik de ledenlijst geimporteerd. Deze lijst is nog niet in het goede formaat.
Daarom wil ik in de toekomst een nieuwe lijst importeren (die wel geschikt is gemaakt).
Daarom zou ik nu de lijst willen wissen (behalve de 3 beheerders die er nu zijn).
Is het ook mogelijk om als admin direct toegang te krijgen tot de database (dus niet via de app of de beheers pagina’s) zodat ik via sql of vergelijkbare opdrachten meerdere records kan updaten dan wel verwijderen?
Als ik het allemaal handmatig moet doen is het een erg tijdrovende klus.

Als je wilt, kan ik dit even voor jullie doen. Ook wordt het in de toekomst mogelijk om meerdere leden in één keer te selecteren en verwijderen. Directe toegang tot de database is helaas niet mogelijk. Als je even bevestigd dat ik iedereen behalve de beheerders mag verwijderen, doe ik dat.

Graag inderdaad iedereen behalve de beheerders weghalen.
Ik was al handmatig begonnen, maar dat is erg veel klik werk.
Bedankt alvast,

Ze zijn verwijderd. .

Deze optie lijkt me heel erg interessant. Kun je aangeven wanneer je verwacht dat deze actief wordt?