Kan wijzigingen in instellingen niet meer opslaan

Ik had wat problemen met de kerkdiensten-feed (een google docs export die via een url wordt geladen).
De wijzigingen kreeg ik echter niet ververst in churchapp.
Daarna probeerde ik de verbinding weg te gooien en opnieuw aan te maken. Dat leek te lukken.
Echter, het zichtbaar maken van de verbinding lukt niet:
in instellingen → Agenda het vinkje bij leden aanzetten en tenslotte instellingen opslaan geeft een Success melding, maar daarna de instelling weer openen en het vinkje is verdwenen. Ook wijzigingen in de gemeentegids worden niet opgenomen.

Dank voor je melding. Ik ga ermee aan de slag.

Dit heeft te maken met caching waarschijnlijk. Je wijzigingen worden als het goed is met twee uur wel zichtbaar. Ik ga het oplossen, dat wijzigingen direct zichtbaar zijn.

Update: kun je nog eens een aanpassing doen aan de instellingen, deze opslaan en dan kijken of de wijzigingen wel zichtbaar zijn? Bij mij werkt het weer zoals je zou verwachten.

Ik ga het nu testen, bedankt voor de vlotte reaktie !

Instellingen worden nu opgeslagen, echter het Kerkdienst-rooster is nog steeds niet zichtbaar (ook al staat het ‘zichtbaar voor leden’ boxje aangevinkt (zelfs als het zichtbaar voor gasten is aangevinkt komt het rooster nog niet zichtbaar). Met dezelfde URL en settings heeft het in het verleden wel gewerkt!
Kun je hier ook naar kijken ?

Heb het even getest voor de zekerheid en bij mij werkt het zoals het hoort. Wat wel belangrijk is dat de info opnieuw opgehaald wordt door de app. Vernieuw je je browser? En in de app, doe je op het homescherm een ‘pull to refresh’?

Update: ik zie nu wel dat de feed niet goed opgehaald wordt, ik kijk nog even verder.

Update 2: Ik zie dat meer feeds er last van hebben, even verder kijken.

Update 3: Het lijkt erop dat er een grotere bug was, zou je de feeds opnieuw kunnen ophalen om te zien of dat het voor je oplost?

Ik heb mijn feed opnieuw aan en uitgezet voor gebruikers, en in de verbindingen de refresh knop ingedrukt.
Helaas zie ik nog steeds die agenda’s niet verschijnen…

wacht even, in een andere browser opnieuw gestart en nu zie ik wat verschijnen
Ik test nog even verder

ik had een nieuwe feed gedefinieerd en die komt nu tevoorschijn. Heb de oude verwijderd (ze wezen naar dezelfde google url, geen idee waarom die niet meer werkte).

Ik zie nu het rooster weer en wat mij betreft is het opgelost.
Bedankt voor de support en een fijn weekend toegewenst!

Fijn dat het werkt! Goed weekend ook.