Kerk verwijderen

Goedendag,

Zouden jullie de Hillegondakerk kunnen verwijderen? We hebben er voor gekozen om geen gebruik te maken van chrch.

Hartelijke groet,
Wigle

Zeker @wigle, is verwijderd.

Goedendag,

Zouden jullie eveneens de Hervormde Gemeente Schoonrewoerd kunnen verwijderen vanwege bovenstaande reden?

Hartelijke groet,

Bart de Groot

Zeker @bartdegroot, is verwijderd.

Ook wij hebben besloten geen gebruik te maken van chrch. Zouden jullie Evangelische Baptistengemeente ‘De Bron’ Landen kunnen verwijderen (let wel: er is nog een andere gemeente met de naam ‘De Bron’, zie dat je de juiste verwijderd)

Dank je wel,

Kjelle Loos

Verwijderd @kloos1903.

Goedendag,

Met pijn in mijn hart moet ik vragen of jullie de Grote Kerk Hilversum per 1 april kunnen verwijderen. Helaas heeft de kerkenraad bedacht om op een andere app over te gaan.
Dank voor het maken en onderhouden van deze prachtige app, ik ga het missen na 9 jaar met plezier beheerder te zijn geweest.

26-3: Zojuist zag ik dat Peter ook nog eigenaar is van onze google sheet agenda. Deze wordt nog steeds gebruikt. Kan iemand anders eigenaar gemaakt worden? Of maakt dat niet uit?

Vriendelijke groet, Maria den Toom

@1217 gaan we doen. Ik was me er niet van bewust dat ik eigenaar was van de sheet, als het goed is heb je een uitnodiging ontvangen om dit over te nemen.

Heb hem overgenomen, dankjewel. Er is nog een sheet waar je eigenaar van bent. Dit was het activiteiten rooster. Er is er nog een die heet ‘rooster zondag Grote Kerk Hilversum’. Zou je bij die ook nog een uitnodiging willen sturen?