Kerkomroep.nl levert 50 items tegelijk af

Hallo,
Wij hebben een podcast_feed verbinding met Kerkomroep.nl.
Vanmorgen, 27-6-24 om 6.15u kreeg ik (en ook andere gemeenteleden) bijna 50 items tegelijk binnen van willekeurige diensten uit het verleden. En b.v. op 23 juni komen er 2 items binnen, maar die zijn dan van diensten uit februari '24.
Is dit bekend? En ligt het probleem bij Kerkomroep of bij Chrch of bij ons?
Groeten
Bert

@bert-chrch-app heb je voor mij het id van de feed?

Als ik het nu moet gokken zijn de guids in de feed veranderd. Een guid is een uniek kenmerk dat wordt gebruikt bij het herkennen van eerder geplaatste berichten. De guid is vaak de url van een item (link naar een webpagina of mp3-bestand). Het kan zijn dat bijvoorbeeld de url-structuur binnen kerkomroep is aangepast en daardoor alle guids.

@peterarends het ID van de feed is 684.

Groeten
Bert

En je bedoelt dat ze als pushnotificatie binnenkomen? Vanmorgen ook?

@peterarends Die functie pushnotificatie heb ik voor dat kanaal niet aan staan, maar in de lijst staan vele tientallen met de datum van vandaag, 6.16u.

Als je de bron van de rss bekijkt zie je dat de <pubDate> de datum van het ophalen van de feed meekrijgt voor alle items. In mijn voorbeeld <pubDate>Fri, 28 Jun 2024 11:29:00 +0000</pubDate>. Die datum wordt aangehouden als publicatiedatum voor een item in het kanaal.

Wellicht hebben zij dit recentelijk aangepast? Idealiter is dit het tijdstip waarom het item echt gepubliceerd is, dus net nadat de dienst is afgelopen of alternatief de begintijd van de dienst.

@peterarends de pushnotificaties aangezet. Kijken wat hij morgen doet… of heb je iets aangepast?

Ik heb niets aangepast; het is het beste als dit bij de bron wordt opgelost.

@peterarends Dit is het antwoord van de helpdesk van Kerkomroep.nl:

Er is bij ons geen wijziging geweest. De Rss feed die wij aanbieden is niet veranderd. Ook zijn er in het mountpoint nummer wat vermeld wordt in de link geen veranderingen geweest.

Met vriendelijke groet,

Hoe kan ik nu verder om het probleem op te lossen? het probleem bestaat nog steeds.

@peterarends
Nogmaals om raad gevraagd bij Kerkomroep.nl. Zij geven het volgende aan:

Wij hebben er nogmaals naar gekeken. Wij leveren een RSS Feed, welke gebruikt wordt door de Chrch-app. De resultaten van de RSS Feed welke gebruikt worden komen overeen met de RSS Feed die wij al jaren beschikbaar stellen. Hierin is sindsdien geen wijziging in geweest. Hieronder de documenten om dit in te zien.
[1]Resultaat_Chrchapp.txt [2]RSSfeed_kerkomroep.txt

Als er vanuit de Chrch-app wordt aangegeven dat er wellicht een fout zit in de RSS Feed die wij beschikbaar stellen, dan horen wij dat graag vanuit hun.
Wij staan er in dit geval voor open om te communiceren met de Chrch-app. → sikn@csnet-servicedesk.atlassian.net.

Is dit een werkbaar idee?

Sinds wanneer is het zo dat kerkomroep vijftig ineens aflevert @bert-chrch-app? En dat de datum niet klopt? Was dit misschien altijd al zo en is het ons nooit opgevallen? Ik kan ook de chrch-kant ook niks vinden dat anders is geworden.

@peterarends Sinds afgelopen juni staat Kerkomroep elke dag bovenaan de lijst met kanalen… in de jaren daarvoor kwam er alleen een melding op ma.mo. n.a.v. de zondagse diensten.
Kanaal verwijderen? en dan een nieuw kanaal maken met een koppeling naar Kerkomroep?.. is dat een idee?

Ik duik er nog eens goed in @bert-chrch-app het is nog een raadsel voor me.