link 'Eerst Dit' synchroniseert niet automatisch

Sinds een aantal dagen wordt de verbinding naar de podcast Eerst Dit niet meer automatisch ververst/gesynchroniseerd. In Admin staat de link van de dag wel, en als ik dan handmatig ververs, krijgen alle leden een melding. Maar ja… om dat nu elke dag handmatig te gaan doen…
Komt dat bekend voor? En zo ja, wat kan er aan gedaan worden?
Bert

Is dit de enige feed die niet ververst? Doen andere feeds van jullie het wel?

Vermeld ook even het id van de verbinding en die van het kanaal @bert-chrch-app

@voorstad @peterarends Ja, dit is het enige kanaal dat ik ververs. De andere kanalen doen dat automatisch.
En dit is het id: https://podcast.npo.nl/feed/eerst-dit.xml … is dit OK zo?
Type: Podcast RSS-feed

Met id bedoel ik het nummer dat in de admin staat voor een item. Daarmee kan ik dingen snel opzoeken. Wat ik kan zien is dat het ophalen van alle feeds goed gaat. Wat mij opvalt is dat de items in de feed een tijdsaanduiding hebben van 5.50 of 6.00. Kan het zijn dat de feed gewoon nog niet het item van vandaag heeft als deze wordt opgehaald door chrch?

@peterarends Het id van deze verbinding is 923… maar dat had je al gevonden… -:slight_smile:
En inderdaad komen de feeds om 5.50u. binnen. En als ik dan b.v. ‘s morgens om 7.00u op m’n telefoon kijk is de podcast van die dag binnengekomen… tot een kleine week geleden… Dus in Admin nog steeds om 5.50, maar op een of andere manier blijven ze daar ’ hangen’ en worden de linkjes niet doorgestuurd naar de gebruikers.
Op werkdagen komt hij binnen in Admin om 5.50. En sinds kort is er ook een podcast op zaterdag en die komt binnen om 6.00. Deze laatste is vandaag ook niet doorgestuurd. Zie printscreens.
Hoe laat stuurt Chrch deze linkjes normaal gesproken door?


chrch begint om 5.00 en door wat verbeteringen de afgelopen weken kan het zijn dat de feed eerder op wordt gehaald dan voorheen, dus bijvoorbeeld nu om 5.30 terwijl dat eerst 6.30 was. Ik zou het vernieuwen kunnen laten starten om 6.00, kijken of het beter gaat

@peterarends In ieder geval super bedankt dat je zo vlot reageert… zelfs op zaterdagmiddag!!! Top!
Maar ik ben maar een ‘leek’ dus waar doe ik dat ‘vernieuwen laten starten om 6.00’?

@peterarends wil je hier nog op reageren?
Dank!

Dit heb ik ingesteld, zou morgen goed moeten gaan. En ik reageer als ik tijd heb / ergens aan toe ben gekomen, soms is dat snel en soms minder snel.

@peterarends Hartelijk dank voor je actie.
Vanmorgen is de podcast weer automatisch binnengekomen! Fijn.
De laatste week ging ik 's morgens al vroeg op, om die verbinding te verversen… …-:)…
… vandaar dat ik graag wilde weten of en hoe ik dat zelf kon doen.
Succes met al je werk m.b.t. de app. Onze gemeente is er heel blij mee, zeker in deze coroanatijd.