Logo uploaden gelukt of toch niet?

Hoi,

Gistermiddag een account gestart voor onze kerk. Bij Instellingen > Vormgeving heb ik logo liggend + logo vierkant + achtergrondfoto geupload. Juiste extensie (png + jpg) gebruikt + gedacht aan juiste min. aantal pixels. Toch staat op het dashboard dat ik (nog?) geen logo heb geupload (staat in het rood).

Wat gaat er mis?

Alvast bedankt!

Nathanael, de grote vraag is, zie je het logo wel in jullie app?

Dank voor je vlotte reactie.

Zeker! En het logo is ook zichtbaar als je zoekt op de kerk (Nieuwe Kerk Amersfoort).

Zie bij Instellingen > Vormgeving echter geen logo (meer) staan.

Dan is het toch gelukt…? :grin:

Waarom het niet in de admin staat, weet ik ook niet.

Oke, dan zal ik er mee moeten leren leven dat “het logo geplaatst” in het rood (en niet netjes in het groen) blijft staan op het dashboard :wink:

Wij zien het geuploade logo wel, en alle “implementatie stappen” zijn groen, dus het zal vast wel goed komen…

Vanmorgen was het logo /achtergrond ineens verdwenen. Kerk was ook onvindbaar geworden bij de zoekfunctie.
Logo + achtergrond daarom opnieuw geupload en nu staat het wel op groen in het dashboard :slight_smile:
Ook zijn we (weer) te vinden.

@Nathanael dat is ernstig. Heb jij hier meer info over? Heb je instellingen gewijzigd dat het daarna verdwenen is? Waren alle instellingen weg, dus ook adres en naam of alleen logo/achtergrond? Want het klopt dat een kerk niet vindbaar is zonder logo.

@peterarends

Zoals je ziet had ik hier van de week al melding van gemaakt.

Casus:
Zondagmiddag heb ik bij Instellingen > Vormgeving het logo liggend + logo vierkant + achtergrondfoto geupload. Juiste extensie (png + jpg) gebruikt + gedacht aan juiste min. aantal pixels.

Toch stond op het dashboard dat ik (nog?) geen logo had geupload (stond in het rood) en ook bij > Vormgeving zag ik de logo’s niet meer terug. We stonden echter wel in het overzicht en gebruikers konden lid worden. Op advies van @voorstad het toen zo maar gelaten.

Vanmorgen kwam ik erachter dat wij niet meer te vinden waren. Vervolgens de logo’s + achtergrond wederom geupload (zelfde bestanden gebruikt als zondagmiddag). Nu zie ik ze wel staan bij >Vormgeving en ook in het dashboard staat het hier nu op groen.

Dank @Nathanael ik hou het in de gaten.

@peterarends rest van de content was overigens nog wel gewoon aanwezig hoor. Moest enkel die drie bestanden weer uploaden.

1 like