Logo wordt niet bijgewerkt

Zoals in een eerder topic aangegeven wordt het logo niet bijgewerkt in de app bij bestaande gebruikers.

In een eerdere topic heb ik dit ook al gevonden dat dit een caching issue is: [opgelost] logo aanpassen lukt niet - Support - chrch community

Aangegeven wordt dat als je de instellingen aanpast dit zou moeten helpen, helaas is dat niet het geval.
Ik heb een logo geupload en deze is dus ook zichtbaar via de browser/inprivate en voor nieuwe gebruikers of als je de app opnieuw installeerd. Helaas wordt dit bij bestaande gebruikers niet bijgewerkt en ik kan niet aan alle gebruikers vragen om de app opnieuw te installeren :expressionless: . Ook zie ik zelf in de instellingen nog het oude logo, maar als ik met rechter muisknop kies voor afbeelding in nieuw tabblad openen, krijg ik wel de juiste afbeelding/logo te zien. Ik heb het logo nu al 5 dagen geleden aangepast.

Zou je het nog eens kunnen proberen @DoubleJ? Het lijkt erop dat er met caching iets niet helemaal goed ging, dat een gecachte waarde weer terug werd gezet en zo de timestamp niet werd geüpdatet.

Super, het werkt weer! Dank!

1 like