Melding deze pagina is niet bereikbaar

Als ik updates doe in de admin tool, krijg ik na verloop van tijd de melding:
Deze pagina is niet bereikbaar.
Als ik vervolgens op de knop Verbindingsproblemen oplossen klik, krijg ik de volgende melding:
bron api.chrch.org is online, maar reageert niet op verbindingspogingen…

Is hier wat aan te doen?
De oplossing die ik nu heb is, de browser afsluiten en opnieuw naar de admin tool gaan.

Dit hebben wij ook. Verschillende browsers geprobeerd en zelfs op verschillende locaties… en op verschillende locaties gelijktijdig (VPN). Soms heel vaak en storend. Soms komt het probleem een hele dag niet voor, andere dagen regelmatig. Soms los ik het op door mijn laptop aan wifi van mijn telefoon te verbinden, en dan is het probleem er niet. Volkens mij een ‘netwerk-providerissue’?

Mag ik eens bij één van jullie meekijken wanneer dit gebeurt, via TeamViewer? Ik kan het met geen mogelijkheid reproduceren. Ook niet op Windows 7.

Wanneer het gebeurd is heel wisselend. Neem maar contact met me op. Mijn gegevens hebt je dacht ik… recent elkaar een keer gesproken. Ik heb het idee dat het provider afhankelijk is. Op het werk op locatie a geen last en op een andere werklocatie wel last. Thuis ook last. Meekijken mag.