Melding over een Reply doorzetten naar de inhoud

In Android verschijnt en melding dat iemand een reply gegeven heeft. Het zou handig zijn, als bij klikken op de melding direct de inhoud van de reply wordt getoond. Nu is het zoeken op welk bericht wordt gereageerd.

Eens, dat zou handig zijn. Er is op dit moment helemaal geen koppeling vanuit notificatie naar onderdeel dieper in de app. Als anderen hier ook behoefte aan hebben, laat het hier graag weten. Dan kan ik de haalbaarheid onderzoeken en er eventueel mee aan de slag gaan.

Zeker. Veel mensen worstelen ermee en het geeft hen onzekerheid in het gebruik van de App. Er komt een melding, maar ze vinden nergens een bericht. Een noficatie zou feitelijk altijd moeten doorlinken naar het betreffende bericht, dus: 1) Een notificatie van een nieuw bericht, zou kunnen linken naar het betreffende bericht. 2) een notificatie voor een reactie onder een bericht, zou eveneens kunnen linken naar het betreffende bericht…

In Zutphen heb ik nu 2 maal Chrch draaien. Voor mijn eigen Evangelische Gemeente Zutphen en voor Samen geloven in Zutphen. Als er nu een melding komt van Samen geloven in Zutphen, en ik klik daarop, opent Evangelische Gemeente Zutphen.
Direct openen van het bij de melding behorende bericht in de juiste gemeente is dus wel handig.