Mogelijke downtime en bugs door updates

Klopt! Het is weer gelukt! Dank je wel!

Het werkt allemaal weer, @peterarends bedankt!

Dit is inmiddels ook opgelost volgens mij. Op home werd na een uur verwijderd door de werking van de caching, nu direct (wel nog het homescherm zelf vernieuwen). De afbeelding wordt nu weer netjes verkleind en de kwaliteit is weer beter.

1 like

Ik probeerde onze maandelijkse import van de gebruikers uit te voeren, maar dat werkt niet meer.

Hij geeft in de eerste stap een foutmelding:
ZipArchive::getFromName(): Invalid or uninitialized Zip object
en keert dan weer terug naar stap 1/3

Heb pas geleden een aantal testers opgevoerd via een xlsx en dat ging prima.
Probeer vandaag een aantal mensen bij te werken (met gebruik van dezelfde unieke ID) en een aantal leden toe te voegen, maar na het koppelen van de gegevens blijft het proces hangen.
Heb het geprobeerd in zowel firefox als chrome.

In beide browsers komt na het drukken op de knop Koppelen en Controleren even de melding Server Error in beeld.

Peter

@PetervanLangevelde en @Efkasoft kunnen jullie het nogmaals proberen? Bij mij werkt het inmiddels weer.

Bij mij nog dezelfde foutmeldingā€¦

@Efkasoft in jouw geval werd geprobeerd een csv als xslx te openen. Ik heb geprobeerd dit te ondervangen. Kun je nog eens proberen? En als het niet werkt, kun je de bestandsnaam laten eindigen op .csv mocht je dat nog niet doen? Dat moet de autodetectie helpen.

Werkt weer. Bedankt!

Kan het zijn dat de website niet meer werkt? De app werkt als een zonnetje, maar via de pc krijg ik geen inlogscherm?

Bedoel je https://chrch.org/admin @Michiel? Die werkt bij mij wel. Wat gebeurt er als je deze link opent in een prive- of incognitovenster?

Ha Peter, Nee: mijn.noorderkerk.org
lege veldenā€¦ Chrch.org doet prima!
groet,
Michiel

Dank @Michiel! Zou nu weer moeten werkenā€¦

Yip, het werkt weer! Dank.

Bij het plaatsen van een youtube link kreeg ik voorheen een thumbnail van het youtube filmpje in de app te zien. Als ik nu dezelfde link weer in een kanaal post zie ik dit niet meer gebeuren.

@kroes voor nu komt een thumbnail weer in het kanaal tevoorschijn.

Het importeren werkt, behalve geboortedatums.
Zowel formaat dd-mm-yyyy als yyyy-mm-dd in de xlsx wordt niet herkent ā€¦

Zou je het nog eens willen proberen?

Als ik het nu doe geeft het upload scherm dit aan:
32624
als er geen geboortedatum beschikbaar was en
1989-04-26 00:00:00 32624
(met de datum doorgestreept) als er wel een datum was.

Als ik het vervolgens toch accepteer krijg ik een foutmelding over objectclass not converting (fout verdwijnt voordat ik hem goed kan lezen)

Sorry dat het nog niet lukte @PetervanLangevelde, zou je het nogmaals kunnen proberen? Als het goed is wordt de datum nu goed omgezet.