Mogelijke downtime en bugs door updates

@peterarends het lukt me niet om in de admin omgeving een kanaal te verwijderen. Het betreft kanaal https://chrch.org/admin/#/channels/1973 met de naam testchurch. Heeft dit ook te maken met de updates?

Kun je het nog eens proberen @hans? Heeft inderdaad te maken met de updates.

het werkt allemaal weer, bedankt !

@peterarends iCal-feed (Google Calendar) gaat helaas niet goed bij ons.

  • Vergaderdatum hadden we een week vervroegd. (Google Agenda stond goed)
  • In CHRCH admin: verbinding geupdate (ging goed)
  • In CHRCH app zelf: app ververst (ging goed)

Desondanks bleef de vergadering op de 29e staan, i.p.v. de 22e.

[ En dat kreeg ik vanavond met een smile fijntjes te horen. Iedereen was aanwezig, bij de vergaderstukken was ook de aangepaste datum genoemd, dus geen man overboord.
Maar na de vergadering, bij herhalen van de stappen updaten en verversen is nog steeds de oude datum in beeld. En dat bevreemdt me. ]

Dat is vervelend @pgneede. Inmiddels werkt het weer, de feed werd inderdaad wel goed opgehaald (vandaar geen foutmelding), maar niet goed opgeslagen.

1 like

Het werkt weer. Bedankt.

Er zijn erger dingen… ik had het ook zelf eerder moeten zien/controleren. En het werkt weer gelukkig.

De app heeft binnen de gemeente een hoge waarde bij de diverse raden en commissies omdat juist agendawijzigingen / ruilbeurten van diensten gelijk worden doorgevoerd. De app is altijd actueel. :slightly_smiling_face:

Sinds de update lijken notificaties (op Android) op technische manier getoond te worden in plaats van de informatie over een dienst, kan dit ook een gevolg zijn van de update?

Wij hebben hetzelfde probleem als @Michiel. De app doet het en ook als ik in een incognitovenster open. Maar die api.chrch.org op de site of in een los gewoon browserscherm niet. Moet ik iets doen om dit te verhelpen?
Het gaat om Gereformeerde Kerk Ter Aar.

Je zou even je cache kunnen verwijderen zie bijvoorbeeld https://www.refreshyourcache.com/nl/home/. Maar omdat jullie geen subdomein gebruiken, ben ik bang dat het iets anders is. Werkt de app en incognito ook als je ingelogd bent? Anders zou het een fout in de agenda kunnen zijn bijvoorbeeld.

Yes, ga ik mee aan de slag.

Het lijkt erop dat de cache clearen de truc doet. Althans, op een ander device werkt het wel. Dank voor je reactie!

In het verleden heb ik -met enige regelmaat- een account aangemaakt in de admin voor mensen die het moeilijk/lastig vonden om zich te registreren. Vandaag ook gedaan, maar kan daarna niet inloggen: krijg elke keer de message: Oeps, Inloggegevens incorrect, klopt het wachtwoord? … het nieuw aangemaakte lid is wel te zien in de ledenlijst. @peterarends, kan dit iets te maken hebben met recente updates?

Check even of je geen Lastpass gebruikt, die gooit wel eens roet in het eten. Of probeer het in de incognito modus.

Gebruik idd Lastpass op mijn iPhone, maar heb het inloggen ook geprobeerd op iPad en op de webbased app, lukt nergens. Gebruik altijd incognito mode … Misschien kun jij het ook proberen, account aanmaken in admin, enz.?

Het gaat om het invoeren in de admin met Lastpass actief. Dat gaat dan mis. Bedoel je dat je daarmee in de incognito modus een account hebt aangemaakt?

Ik maak een account aan in admin op mijn PC (geen Lastpass). Daarna probeer ik in te loggen op een iPad, werkt niet. Ook het inloggen op de PC in webbased App werkt niet.

Je probeert in te loggen op het nieuwe account? Staat het account op geactiveerd?

Volgens mij wel. Rechten van een lid en wel bevestigd. Gaat om

Kun je een id doen i.p.v. een naam, dat is privacytechnisch niet handig op een openbare plek. :slight_smile: