Mollie topic in de documentatie

Onder collectes en betalen / kosten zou nog bijgevoegd kunnen worden dat terugboekingen van het Mollie account € 1,-- kosten, die kosten zijn voor rekening van de organisatie.

Ben je verplicht terugboekingen te doen @RikusH? Ik zou er zelf niet aan beginnen, aangezien het administratief niet kan. Het tegoed blijft beschikbaar, ook na een terugboeking.

Dit ging om een nieuw lid, wat ze heeft gedaan is on duidelijk.
Bij Mollie was te zien dat ze € 10,35 had gestort maar in haar app niks, ze heeft bij mij thuis ingelogd en ook daar (PC i.p.v. telefoon) geen tegoed voor giften.
Ik heb nog overwogen om de vraag aan jou of de community te stellen maar overwegende dat het een nieuw lid is en dat wij nog geen donerende (aan CHRCH) kerk zijn heb ik dus terug gestort, zij happy zeker toen haar 2e storting wel lukte.
We hadden vertrouwen in het onderdeel geven van de app, dat hebben we nog maar we vinden het wel vreemd.
Er zijn al veel meer stortingen gedaan die wel goed gingen.
Als je er meer aandacht aan wil geven het gaat om lid 14700 Jolanda Norder
GKv Hoogeveen “De Opgang”

Ik kan me herinneren dat wij 1x eenzelfde situatie hebben meegemaakt, toen we net met de app begonnen waren. Er was toen door een netwerk issue op de smartphone tijdens de betaling even geen koppeling meer tussen de gebruiker en de gift. Dit komt vanzelf weer goed bij een volgende batch, maar dat kan dus een paar uur tot een dag duren. De gift en de gever worden dan weer samengevoegd. En dan is de betaling weer als collectetegoed zichtbaar in de app.

Ik heb in ieder geval als stelregel genomen: 24 uur afwachten. En als het tegoed dan nog niet in de app staat, actie ondernemen. We gebruiken de collectefunctie nu een jaar, ik heb verder nooit meer iemand gehoord met eenzelfde ervaring.

Dat was bij ons niet het geval, ze is 3 dagen later bij mij thuis geweest en daar op andere hardware geen tegoed.