nieuwsitem toevoegen: geen tekstveld?

Bij het in de admin module toevoegen van een nieuwsitem, lijkt het me dat je geen tekst van het item zelf kan invoeren. Ik voer het nu in, in de app zelf, ga dan snel naar de admin module om daar een titel toe te voegen en de opmaak te regelen. Kan dat niet handiger?

Menno, ik denk dat de admin vooral bedoeld is voor het beheer. Wanneer je gewoon inhoud toevoegt, is dat vooral iets wat via een RSS feed, google sheet of via de app zelf loopt. Wij voegen in ieder geval de handmatige berichten gewoon via de app in, en niet via de admin… Maar misschien dat ik het mis heb.

Dat kan zeker handig @Menno, wordt aan gewerkt. In wat voor kanaal ben je aan het werk, een gewoon of een nieuwskanaal?

In een gewoon kanaal. Maar een handige plek om een item toe te voegen, zou heel welkom zijn. Liefst met aparte rechten zodat je iemand die rechten kan geven zonder hem of haar beheeder te maken, maar ik begrijp heel goed dat er nog veel andere wensen zijn! En dat het allemaal in eigen tijd moet gebeuren…

Dit triggert mij wel. Ook wij zouden graag een kanaal willen waar bijvoorbeeld alleen onze predikant items toe kan voegen, zonder dat hij mede-beheerder gaat worden van de app.