[opgelost] Collecte tegoed incorrect

Ik krijg een melding van 1 van onze gebruikers dat het collecte tegoed bij ‘geven’ niet correct is. Op 24-01 is er opgewaardeerd met 100€, alleen het tegoed staat nog op 5€. Op de iPad staat het op 15€. Ik heb al nagevraagd of het op het account van de partner toevallig bijgeschreven is, maar dit is niet het geval. Het gaat hier om id 27630. Weten jullie waar dit mis gaat? Alvast bedankt voor de hulp!

Het lijkt erop dat de betaling niet helemaal is afgerond, of eigenlijk de stap erna weer terug gaan naar chrch en het nieuwe saldo ophalen. Je kunt een paar dingen doen:

  1. geven in een collecte, dan verschijnt het huidige (dus nieuwe) tegoed;
  2. een pull to refresh doen op het homescherm zodat gegevens opnieuw opgehaald worden;
  3. opnieuw in- en uitloggen;

Bedankt voor de hulp, het is gelukt! Optie 2 werkte overigens niet, dankzij optie 1 is het gelukt.

Dit lijkt een vaker voorkomend probleem. Ik had dit zelf begin dec. bij een zwakke wifi, en afgelopen zondag sprak iemand mij aan met dezelfde klacht. Het is ook mijn ervaring dat alleen optie 1 echt werkt om je tegoed goed weergegeven te krijgen. In de tab betalingen stond de transactie overigens wel correct vermeld…

@kroes, fijn dat het gelukt is. @strijdros dat 2. niet werkt, daar ga ik induiken. Wellicht moet er ingebouwd worden dat als je naar het geefscherm gaat, het tegoed voor de zekerheid opnieuw opgehaald wordt. Want optie 1 werkt helaas alleen als je nog tegoed hebt.

1 like