[opgelost] collectedoel wordt niet getoond, wel van vorig jaar

Het collectedoel van vandaag wordt niet getoond, maar wel 2 doelen met de datum 30-12-2018. Als ik bij die getoonde doelen die datum weghaal wordt het doel nu niet meer getoond. Als ik bij het juiste doel 30-12-2018 toevoeg, wordt het wel getoond. Serverklok staat niet goed oid??

groet, Menno

Hoi. Hetzelfde probleem had ik min of meer ook in Axel. Alleen verdween alles achter de toon alles knop en er waren meerdere oude collectes die andere gebruikers getoond werden. Nieuwe noodcollecte verscheen niet na het verversen van het systeem

Hallo, Ook hier hetzelfde probleem. Ik heb de collectes op ‘Tijdloos’ gezet, dan zie je ze wel via de knop Geven en het schuifje ‘Toon alles’.
In Beheer, bij de collectes zie ik staan: week van 31 dec. Dat is pas dinsdag a.s. Begint een week op dinsdag? De vorige week begon op 23 dec. Plus 7 dagen is 30 dec. Zou dat het probleem kunnen zijn?

Wij hadden deze week meerdere collecte doelen in de app. Dit komt omdat er meerdere diensten bij ons in 1 week zitten met meerdere verschillende collectedoelen. Dit is verwarrende voor onze gemeenteleden. Nu heb ik als workaround de collecte doelen van 31-12-2019 en 01-01-2020 verwijderd. Echter hierdoor wordt nu geen enkel collectedoel meer getoond. Kunnen jullie kijken wat er fout gaat. Is het ook mogelijk om alleen de collectedoelen tot de volgende geldende datum van een collectedoel te tonen?

ook bij bethel drachten geen collectedoelen vanochtend. het kan niet komen doordat ik de datums van 2020 er in heb gezet want tijdens de kerstdiensten werd wel het collectedoel getoond en ook als ik de datums weghaal van 2020 in het betreffende collectedoel van vanochtend wordt er geen collectedoel in de app getoond.

Wij hebben in Utrecht hetzelfde probleem. Vanmiddag de workaround toegepast door 20181230 als datum in te vullen, maar is natuurlijk niet netjes.
Ik ben ook benieuwd wat er met de oudejaarsdienst gaat gebeuren.

Ai excuses voor het ongemak, er wordt aan gewerkt.

Update: inmiddels werkt het weer, het blijft buggy met de data/weeknummer rond de jaarwisseling net zoals met zomer- en wintertijd. Ik hou het in de gaten. In dit geval dacht chrch dat het al week 1 was maar de collecte stond nog op vorige week.

Op de admin pagina staan nog niet de juiste collecte opbrengsten. Er staat nog steeds week van 31 december. Groet Jorie

@peterarends bedankt voor de snelle fix!

1 like

Helaas lukt het niet om nu het dashboard te herstellen. Morgen hopelijk wel. Mocht je de resultaten willen weten, de giften tijdens de collecte staan in de sheet met datum/tijd en die kun je gebruiken.

Update: Op het dashboard blijft ‘Invalid date’ staan omdat week 53 dit jaar niet bestaat. Voor de rest kloppen het dashboard en de export volgens mij weer.

1 like

Het werkt weer niet! Ik krijg de collecte van 20191231 er niet in. Ik heb al een hele lijst met workarounds geprobeerd maar kan niks vinden.

@Diederik_UtrechtCent als je 'm op 20191229 zet zou het nu wel moeten werken, heb vanochtend nog wat aangepast.

Werkt inderdaad weer, dank voor het oplossen

1 like

Klopt, bedankt! Nog op tijd voor de dienst vanavond :slight_smile:

1 like

En dan nu maar hopen dat het voor de eventuele dienst van 1 januari ook werkt. :slightly_smiling_face: Ik hou het in de gaten…

ja, hier werkt ook alles weer goed!
Hartelijk dank.

1 like