[opgelost] Gebruiker moet steeds opnieuw inloggen

Hi Chrch team,

Een gebruiker meldde afgelopen week dat ze elke keer opnieuw in moeten loggen op Chrch wanneer ze de app opent. Ik had op het forum gevonden dat dit gedrag verwacht is op het moment dat je geen wachtwoord op je telefoon hebt ingesteld, maar dit heeft zij wel.
Weten jullie wellicht wat dit probleem zou kunnen veroorzaken en hoe het eventueel gefixt kan worden?

Ik hoor het graag!

Vervelend @Maikel. Dit heb ik nog niet eerder gehoord, zijn er anderen die hier last van hebben? Het is handig om te weten wat voor platform er gebruikt wordt, welke versie en of het gaat om de app of de webversie.

Voor nu zou je kunnen nagaan of haar device weinig opslagruimte beschikbaar heeft. In dat geval zou het device ruimte kunnen proberen vrij te maken door deze info te verwijderen waardoor je niet meer ingelogd bent. Mogelijke oplossing is om ongebruikte apps/media te verwijderen.

Ik heb hier bij onze gebruikers geen enkele melding over. Het moet iets specifiek voor deze telefoon zijn lijkt me.

1 like

Bij onze gebruikers heb ik hier geen melding over ontvangen, maar er zijn er wel waarvan ik iedere keer een melding krijg dat ze hun wachtwoord opnieuw ingesteld hebben. Mogelijk speelt bij hen ook zoiets. Ik zal er binnenkort een paar actief benaderen om dit na te vragen

image
______ ______ :arrow_up:________
Check dan wel of ze een pincode of andere beveiliging op hun telefoon hebben ingesteldā€¦

:+1: dat was ik al van plan

1 like

Helaas heb ik er ook last van. Samsung telefoon , half jaar oud, en dus Android. Telefoon blijft altijd aan. Graag oplossing

Ik dacht dat ik een tijd terug al terug was gekomen op dit probleem, echter had ik dit niet meer gedaan zie ik nu.

De betreffende gebruiker die hier bij ons last van had, bleek toch geen wachtwoord/pincode ingesteld op haar telefoon (communicatie kan soms lastig zijn). Nadat ze alsnog een wachtwoord op haar telefoon had ingesteld, was het probleem opgelost!

2 likes

Voor bv. mensen met Parkinson (dat ben ik toevallig zelf) is een telefoon bedienen al lastig genoeg. Dat geldt voor beveiligen met pincode, wachtwoord en soms vegen etc. Als dat gelukt is moet je dan ook nog eens toets voor toets inloggen in de App. Voor mij niet fijn en ik ben vast niet de enige P-patiƫnt die de App wil gebruiuken.

Ik heb zelf ook Samsung telefoon met code om de telefoon op te starten, maar ik moet ook elke keer opnieuw inloggen als ik de app afgesloten heb. Met de pincode wordt toch bedoeld de code die je ingeeft als je de telefoon opnieuw opstart. Het vergrendelscherm open ik met vegen, ik heb daar pincode ingesteld, maar dat heeft geen effect op de app openen. Kan iemand mij verder op weg helpen aub? Dank alvast,
Gr Ries