[opgelost] Geen notificaties

Hoi!
Wij zijn de chrch-app momenteel aan het inrichten voor onze gemeente en wat dingen aan het uitproberen. Ik weet niet of dit een bekend probleem is, maar er worden op mijn telefoon geen notificaties gestuurd. Als ik in de app instel dat ik notificaties wil en dan ga ik uit de app dan wordt automatisch ‘ontvinkt’ dat ik notificaties wil ontvangen en krijg ik ze dus niet. Waardoor komt dit? Hebben meer mensen dit en is het een bug in de app of iets anders?
Ik hoor het graag.

Groet,
Katinka

Heb je voor mij een id van het kanaal @Katinka-vB? Gebruik je Android, iOS of web?

Ik gebruik Android. Het gaat om alle kanalen van de Bethlehemkerk Hilversum (2469, 2470, 2471, 2472,2473, 2474, 2475,2476,2480)
Dank!

Dank @Katinka-vB! Het duurde even, maar volgens mij moet het ook werken bij jou, bij mij werkt het op Android. Had getest met een testgroep en testkanaal in jullie omgeving die ik inmiddels verwijderd heb. Het kan zijn dat je even opnieuw moet inloggen om het te laten werken. Het betrof hier een algemene bug (eigenlijk twee) die niet alleen voor jullie gold. Excuses voor het ongemak.

1 like

Bedankt! Ik ga het uitproberen!