[opgelost] geen toegang tot admin-gedeelte?

Ik heb me zojuist (opnieuw) aangemeld als (aspirant-)beheerder van een account voor onze kerk. Echter, als ik probeer in te loggen, zegt ie dat naam en wachtwoord niet matchen en dat wachtwoordherstel alleen mogelijk is via de app. Maar in de app is (omdat alles nog moet worden ingesteld) niets zichtbaar van onze kerk.
Hoe kom ik anders in het admin-gedeelte?

Vriendelijke groet,
Guido

Dat gaat niet goed inderdaad @guido. Ik heb even een logo geupload zodat je nu wel via de app je wachtwoord zou moeten kunnen resetten. Laat het even weten als je wil dat ik het logo weer weghaal, dan verdwijnt jullie kerk weer uit de lijst.

Hallo Peter,
Dankjewel!
Ik heb het wachtwoord nu kunnen aanpassen doordat ik zojuist een mail ontving met een vier-cijferige code.
Maar om er zeker van te zijn of het ook daadwerkelijk goed werkt, heb ik op een incognitoscherm in Chrome ingelogd. Tot mijn schrik blijkt de combi naam-wachtwoord NIET te werken (zowel met of zonder captcha).
Daarna probeerde ik het nogmaals en het werkte wel.
Wat mij betreft laat je het logo vooralsnog staan. Binnenkort heb ik een gesprek over de inzet van chrch en dat wil men wellicht mijn eerste opzet zien.
Sorry voor de verwarring. Ik ga de komende tijd lekker puzzelen.