[opgelost] Hellup - overstap service foutje?

hallo, ik ben nieuw hier , ik heb gebruik gemaakt van de overstap service van de app protestant naar de app chrch , er zijn wel diverse (bijna alles wat er in de oude app stond en dat was best wel veel,. ) items overgezet, waarvoor dank @peterarends. deze zie ik in de app chrch staan . (bij kanalen)

probleem is dat ik deze items (kanalen) nergens kan vinden in de admin page ?! dus ik kan de items niet verwijderen of aanpassen,. (kanalen is dus leeg op de admin page??) terwijl de kanalen wel op de app staan… zie ook screendumps met : kanalen > Gezocht > hier staat een hoop gegevens / data maar nergens aan te passen , dus geen plusje oid ,…

ik heb wel een aantal verbindingen actief (deze staan ook in de chrch app) oa agenda / kerkdienst gemist2x / dag tekst hier is wel een +plusje beschikbaar om items te bewerken/toevoegen etc,. - deze items zijn door de overstap service gedaan.

als ik de handleiding zo volg dan zo het kanaal er bij moeten komen te staan en dan een + en daar kun je dan de data/gegevens in stoppen maar dat + komt niet en een nieuw kanaal ook niet!?

kan het misschien zijn dat er nog iets bij de overstap iets uit staat?

heeft er iemand ervaring mee met overstap service en het missen van de gegevens?

groet edwin

@edwinr bij het migreren heb ik een nieuwe omgeving gemaakt. Blijkbaar is er ook een oude, daar ben je ingelogd. Terwijl je in de app zelf wel in de nieuwe zit. Zal ik de oude verwijderen?

Heeeeeeeeeeeeel graag dan kan ik verder, ik dacht al dat er wat aan de hand was,. Kan namelijk helemaal niets vinden in de admin page.

Dan zal hopelijk nu ook het leden gedeelte gaan werken !

Heb namelijk een lid laten registeren en deze rechten van een lid aangevinkt en ook email bevestigd, dat is zo voldoende toch?

@edwinr de omgeving uit november is verwijderd.