[Opgelost] Inloggen lukt niet meer als beheerder

Beste mensen,

Ik weet het ik ben maanden niet meer bezig geweest in de chrch app, wegens omstandigheden, en tenslotte hadden we nog de App Protestant. Nu gaat de tijd dringen en wil ik de chrch app werkend hebben voor gemeenteleden gaan aanmelden…nu kan ik er niet meer in werken.

Inloggen lukt wel, maar dus niet als beheerder en erin werken.

groetjes Ingeborg

Hallo Ingeborg,

diaconie@… is bij jullie de enige met beheerdersrechten, probeer je daarmee in te loggen?

ps. Misschien handig om je gebruikersnaam op dit forum even aan te passen, dit is verwarrend voor andere gebruikers :wink:

Is correct ik gebruik mailadres van diaconie. Ik ben beheerder.

Heb je net opnieuw je wachtwoord aangevraagd?

Nee, ik heb alleen honderd keer geprobeerd in te loggen:roll_eyes:
Ik weet dat ik als beheerder inlog met diaconie mailadres en ook mijn wachtwoord.
Maar bij inloggen chrch admin wil e.e.a. niet in combinatie met de captcha.
Ik krijg geen nieuwe code en ook die ik vorige keer ontving werkt. ook inloggen zonder code werkt niet

De code is niet nodig, dus de code op de loginpagina @admin leeglaten. Wel de captcha invullen.

P.S.

En wat Erik bedoelt is of je je gebruikersnaam ‘beheerder’ hier op het forum zou kunnen aanpassen. Andere forum gebruikers zouden nu kunnen denken dat jij de beheerder van dit forum bent. En voor ons is het lastig om in één oogopslag je vraag te koppelen aan jouw kerk.
Oftewel, een gebruikersnaam met je eigen naam of iets met je kerknaam, zou voor ons en anderen makkelijk zijn.

Ik kan de gebruiker ingeborg.* ook adminrechten geven om uit te sluiten dat er iets misgaat met het invoeren van je diaconie wachtwoord.

Ik begrijp het, ik had die naam gekozen in de app en begreep destijds niet dat dit op dit forum dan ook als zodanig naar voren kwam. Niet over nagedacht.

Dank je wel voor het meedenken, als dat kan…prima. (Ga ik nu hard na denken waarmee ik daarmee ook alweer had ingelogd) Ik had twee verschillende aangemaakt, juist om de splitsing in de app duidelijk te hebben, de beheerder van de app en ik persoonlijk

Aangepast. Ingeborg is nu ook admin

Emailadres diaconie incl ww lukt ook niet. Melding blijft dat er iets niet klopt, of mis is met de captcha

Thanks, met Ingeborg is inloggen nu wel gelukt!
Nu nog profiel beheerder app aanpassen:wink:

Ahhh ik denk dat ik nu snap wat er mis is gegaan, dit forum staat helemaal los van de chrch-app (en admin omgeving). Je hebt dus 2 accounts, één voor de community en één voor chrch-app (en admin omgeving) :wink:

Als je in dit forum rechtsboven het scherm klikt kan je je gebruikersnaam aanpassen op dit forum.

Bij mijn account hier op het forum kan ik de naam beheerder niet wijzigen ??
Ik wil wel, maar…er bestaat geen mogelijkheid dit dus te veranderen op dit moment.
Heb wel zojuist in onze app de naam gewijzigd.

hoe wil je hier heten?

Ik ga mij hoe langer hoe meer een kneus voelen zo…maar verander het maar in de naam van onze gemeente Kerk Hekelingen en Ingeborg mag gewoon blijven staan uiteraard.

Correct begrepen. Ik dacht ooit dat dat slim was :sweat_smile:
Maar goed, ik kan inmiddels weer in de app. nu alleen hier nog op forum eea aanpassen en we kunnen door.

Aangepast naar Kerk_Hekelingen

Dat is mooi! Ook opgelost, nu maar weer vlug verder in de app om bij te werken, tot een volgende uitdaging op mijn app weg hier. Het is best even zoeken als je de app Protestant gewend bent.