[opgelost] Jaartal 2020 staat nog niet bij item toevoegen kanaal

Als je bij kanalen een item wil toevoegen, dan staat het jaartal 2020 daar nog niet bij. Kan deze worden toegevoegd?


Dit bedoel je toch @Corien? Of op een andere plek dat er toch een bug in is geslopen? Wellicht je browser goed vernieuwen? https://www.refreshyourcache.com/

Klopt. Ik krijg dit te zien:


Ik heb de cache gewist, maar toch wijzigt dit niet.

Kun je het eens proberen in een incognitovenster?

Gedaan! Dan zie ik de jaartallen wel. Moet ik dan de items aanmaken via een incognitovenster?

Nee hoor, dat betekent dat je cache toch niet goed leeg was, zou daar nog even naar kijken. Je houdt een oude versie vast.

Het is gelukt, maar dan via Internet Explorer. Via Chrome kun ik de laatste jaartallen niet zien en via Explorer wel. Ook kon ik geen agenda uploaden via Chrome en wel via Explorer. Is dit nog handig om te vermelden in de handleiding voor nieuwe gebruikers? Dat als iets niet lukt, je even een andere browser moet proberen?

Er zijn twee functies om pagina’s te verversen: F5 en Ctrl-F5. Waarom dat verschil er is weet ik zo niet, maar ik weet wel dat Ctrl-F5 vaak effectiever is dan F5. Misschien de moeite waard om te proberen.

Hoi Corien. Wanneer het in incognitovenster wel werkt, ligt het echt aan je browser(cache) zelf. Je browser pakt de gegevens uit het eigen geheugen en laadt niet de laaste versie van het internet. Het forceren van een refresh (F5/CTRL-F5) is dan vaak de oplossing, en zo niet, moet je in de instellingen van je browser de cache leegmaken. Een andere broswer gebruiken werkt alleen omdat daar de oude versie niet bekend is, en is dus ook maar een schijnoplossing. Je incognitovenster gebruikt geen cache of plugin, dus dat is altijd de veilige test.

Sorry voor mijn late antwoord, maar bedankt voor je reactie @voorstad! Het is uiteindelijk gelukt door de geschiedenis te wissen.

1 like