[opgelost] Kanaal verwijderd!

@peterarends, heb zojuist -per abuis- het kanaal ‘Tekst van de week’ verwijderd :roll_eyes: Kun jij dat voor mij terugzetten?

Ja, want iets verwijderen wordt eerst ‘soft’ gedaan en wordt na twee weken definitief.

1 like

Veel dank :grinning:

@peterarends, een ezel stoot zich in het gemeen … Maar helaas dus toch! Kun je voor mij het kanaal ‘Prikbord PGS’ terugzetten? Bij voorbaat dank.

Yes, is weer terug. Hoe gaat het fout, is er iets in chrch dat niet handig is?

Dank je wel :grinning: Tja, wat achterstallig onderhoud met verwijderen van oude berichten in het kanaal, deed ik via Admin van chrch1 en dat moet een voor een. Dan maak je licht een keer een fout door te vroeg (Kanaal en niet het item) op verwijderen en ja te klikken. Hoop dat dit bij chrch2 m.b.v. vinkjes voor de items en dan verwijderen gaat werken?

Hum, hier nog een ezel (of nog geen ezel, eerste keer). Ik heb per ongeluk kanaal Nieuws en Berichten verwijderd. Is die nog terug te zetten?

Ik wilde één bericht verwijderen, en toen was het hele kanaal foetsie.

@Willem_Morgenster kanaal is weer terug. :slight_smile:

Via Admin van Chrch 2.0 op m’n telefoon wilde ik 1 klein prikbordbericht verwijderen, … ik vinkte dat item aan en klikte op verwijderen…nu is het hele kanaal Prikbord, met alle items, weg… Zou dat nog terug gezet kunnen worden?

image

Ik begrijp heel goed dat je deze fout maakt… wellicht kan er iets aan de indeling veranderd worden. Gebruikelijk is dat je met ‘selectieknopjes’ een ‘bulk opdracht’ kunt uitvoeren. De selectievakjes doen echter niks… (vermoed ik) en de knop verwijderen verwijdert het hele kanaal.

Kanaal is als het goed is terug. @hans dank voor de toelichting, nu snap ik het probleem.

Als ik het dus goed begrijp kan je nog geen acties uitvoeren van geselecteerde items.
Ik was hier ook naar opzoek en zag dit item.
Gaat dat nog wel komen?
Dat je geselecteerd items kan verwijderen en dan niet het hele kanaal.

… dat is er al hoor… je zoekt in Admin kanaal Prikbord op, je klikt die aan (geen vinkje zetten)… dan zie je alle items van het Prikbord… dan vink je het item dat je wil verwijderen aan en dan is er bovenaan ‘Verwijderen’… is ook daar een verwijder-optie… voor dat ene item dus… nog 1 stap verder zetten dus… nu ik het weet is het ook best wel logisch, toch?

Eigenlijk zou er een waarschuwing moeten komen als je een heel kanaal dreigt te verwijderen… zo iets als ‘U staat op het punt Kanaal Prikbord te verwijderen. Weet u het zeker? Ja/Nee’.

Ja, de vakjes staan er alvast, had ik beter niet kunnen doen. :slight_smile:

1 like

Het houdt ons ook scherp. Niks mis mee.

Hier nog maar eens de ezel-in-de-dop. Ik deed vanavond hetzelfde als collega-admin/broeder Bert. Alleen nu bij het kaneel Nieuws en Berichten…

Zie ook [opgelost] Kanaal verwijderd! - #6 door Jaap

1 like

Ik heb de checkboxes alsnog weggehaald voor nu, ik ben bang dat meer kanalen per ongeluk zijn verwijderd al ik zo kijk.

1 like