[opgelost] Notificatie bij 1 kanaal werkt niet

Goedemiddag,
Bij één van onze kanalen krijgen gemeenteleden geen notificatie meer. De rest werkt nog wel (of hebben we nog niet opgemerkt). Betreft kanaal ‘een kaartje’ nummer 84.

Hoi Maria, welkom hier!

Heb je bij deze gebruiker gecheckt (via de puntjes rechtsboven in het kanaal) of hij/zij de notificatie aan heeft staan?

Ja, staat aan. Ik had het zelf ook al opgemerkt, maar dacht nou ja, laat maar. Maar ik hoorde ook andere gemeenteleden waarbij de notificatie niet doorkomt.

Even denken, is dit al lang zo? Weet je ongeveer sinds wanneer? Weet je om wat voor apparaten het gaat iOS of Android? Weet je van gemeenteleden die de notificatie wel krijgen?

Heb net even degene gesproken die het heeft gemeld en we merkten beiden vanaf 27 februari geen meldingen meer te krijgen. Inmiddels wat vragen gesteld bij diverse mensen en 10 personen die geen notificaties meer krijgen, dus nog geen een gevonden die wel meldingen krijgt.
Daartussen zitten apple 2x en adroid 8x apparaten.

Wil je dat ik nog verder informeer of ik iemand kan vinden die eventueel wel een notificatie krijgt?

Super, dank je!

Nee dat is niet nodig. Kun je het hier melden als er weer een item in het kanaal is geplaatst? Als het goed is wordt er tijdens het plaatsen wat meer informatie verzameld zodat ik verder kan kijken wat er fout gaat.

Yes dat zal ik doen.

Klopt sinds ongeveer een week krijg ik ook geen notificaties meer op de reguliere kanalen, wel op prikbord kanaal. IOS.

Dank Jaap, geldt dat voor alle reguliere kanalen? Alleen door mensen geplaatst of ook uit feeds?

Ja, idd alle reguliere knalen. Ook voor feeds denk ik, zal ik nog even op letten de komende dagen.

Volgens mij heb ik het gevonden en zou het weer moeten werken.

1 like

Ja wat goed, ik heb even een testje gedaan en joepie. Dankjewel.

2 likes