[Opgelost] Notificaties worden niet meer getoond

Hallo,
Sinds een paar dagen krijgen we geen notificaties van nieuwe items meer door van kanalen waar we dat wel voor hebben aangegeven. Is dit bekend? Komt het vaker voor?
Bert

Bert, kun je ook aangeven voor welke kanalen types (nieuwskanaal, gewoon kanaal, etc.) dat is en hoe je de berichten post? Via de app, via een verbinding (rss, etc) of via het admin panel? En hebben alle gebruikers in jullie kerk er last van?

Bij werkte bij een gewoon bericht de push message nog prima zojuist.

Eelco, bij mij gaat het om de kanalen Foto’s (type: Prikbord), Prikbord (type: Prikbord) en Nieuws (type: Gewoon kanaal). Voor deze kanalen heb ik ingesteld ‘Stuur mij notificaties’.
Wat het posten betreft: in ieder geval vanuit het admin panel. Maar ook vanuit de app zelf. En of alle gebruikers er last van hebben, heb ik niet gecheckt, maar in ieder geval meer dan 15 mensen die ik deze week sprak.

@bert-chrch-app ik krijg netjes mijn pushnotificaties binnen, dus is er wat meer informatie nodig (zo veel mogelijk info krijgen is sowieso handig). Het is goed om te weten dat items via de app en koppelingen gepushed kunnen worden, nieuwe items los via de admin niet.

Kun je het eens proberen door in het testkanaal een bericht te plaatsen via https://api.chrch.org/app/ terwijl je de app niet open hebt op je telefoon (wel eerst aangeven dat je pushnotificaties wilt ontvangen :slight_smile: )?

Om welke devices gaat het? En welke versies van het OS?

@peterarends jouw adviezen opgevolgd in dat tijdelijke testkanaal… en nu krijg ik wel pushberichten binnen… alleen was het testkanaal van het type ‘Gewoon kanaal’. En dan kun je via api.chrch.org alleen maar bestanden toevoegen. Dus ik had er even type ‘Prikbord’ van gemaakt… en dan kun je wel korte berichtjes versturen. Testkanaal weer verwijderd.
Wat mij betreft ‘item gesloten’. Bedankt voor je hulp.