[opgelost] PDF doet het niet... en thumbnails worden niet geladen

Bij een aantal gebruikers zijn er geen thumbnails van afbeeldingen zichtbaar in b.v. kanaal Prikbord. Bij opening van zo’n item is de afbeelding niet zichtbaar… de tekst wel.
Deze personen kunnen ook een meegestuurd pdf-bestand in b.v. kanaal Nieuws&Berichten of Kerkbald niet downloaden. Android wordt in dit geval gebruikt.
Bij mijzelf gaat het wel goed. Ik gebruik ook Android.
Wat kan er aan de hand zijn?
Bert

Bij ons ook niet. Ook de afbeeldingen in de ledenlijst worden niet geladen.

ok… dat vergat ik idd nog te melden: de foto’s in de ledenlijst zijn ook ‘weg’… -:frowning:

Vervelend.

Volgens mij heb ik het kunnen oplossen door de geldigheidsduur van de handtekening die nodig is bij het ophalen van bestanden te verlengen. Dit gaat vanaf nu weer goed.

Voor de gebruikers bij wie het nu niet werkt zijn er drie opties:

  1. wachten tot het weer gaat werken, de handtekening wordt opnieuw ververst na (als het goed is) maximaal een week;
  2. een ‘pull to refresh’ doen op het homescherm, dan wordt de handtekening direct ververst pull to refresh
  3. uitloggen en weer inloggen

Met optie 3 werkt het hier weer. Bedankt.
Met optie 2 kreeg ik het niet voor elkaar.

Dank voor de terugkoppeling. Misschien optie 2 samen met de app opnieuw opstarten, maar daar zou ik verder in moeten duiken.

Ik heb een (Android) gebruiker de cache even laten legen van de app toen er geen thumbnails te zien waren bij de ledenlijst. Daarna was alles weer gewoon zichtbaar.

Bij mij hetzelfde. Bedankt!

Heb ik geprobeerd, bij mij lukte dit niet helaas.

Wij hebben hier ook last van.

  1. Request URL: https://api.chrch.org/api/v2/auth/refreshtoken
  2. Request Method: GET
  3. Status Code: 500 Internal Server Error
  4. Remote Address: ***
  5. Referrer Policy: strict-origin-when-cross-origin

Verversen helpt niet.

Na 2 weken nog steeds hetzelfde probleem. (Tenzij men uitlogt en weer inlogt, dat schijnt alleen maar te helpen. Helaas is niet iedereen daar toe in staat.) Is er nog een ander idee?

Interessant, het zou gewoon moeten werken. Dan gaat er iets anders mis en ik vermoed dat dat alleen met een app update op te lossen is. Ik duik erin.

Ik heb een potentiële bug gevonden die er wellicht voor zorgde dat 2. niet altijd goed werkte. Mocht het nog een keer voorkomen, kan je het vernieuwen nog een keer proberen?

Peter, het probleem is nu opgelost. Dank!

1 like