[opgelost] Rss feed van podcast geeft geen audio bestanden

Ik krijg het niet voor elkaar om de podcast in te stellen. We gebruiken de plugin sermonbrowser in WordPress. Gisteren deed hij het nog, maar nu, ook na herhaaldelijk vernieuwen in de app en de backend, lukt het niet meer. Wat gaat er mis? En hoeveel audio bestanden terug haalt de app binnen? Vooralsnog krijgen wij maar 2 bestanden in de app. Is dit in te stellen?

Wat is de URL van je feed?

Wij moesten in WP de de rss2.xml waar datum formaat in NL niet goed verwerkt wordt, aanpassen.

Na de volgende code (rond regel 92) aangepast te hebben in de rss2.php, werkte het.

    	<pubDate><?php 
setlocale(LC_ALL, 'en_EN');
echo mysql2date('D, d M Y H:i:s +0000', $post->post_date, false); 
?></pubDate>

Let op, wanneer WP een update krijgt, overschrijft je deze weer wanneer je geen voorzorgsmaatregelen neemt…

Onze site heeft dit bestand niet voor zover ik zien. Hoort dit css bestand bij de plugin doe jullie gebruiken? De link van de podcast is Http://cgderots.nl/preken1/?podcast

Nee, die rss2.php zit onder de wp-includes.

Wanneer ik 'm valideer, krijg ik een foutmelding:
https://validator.w3.org/feed/check.cgi?url=http%3A%2F%2Fcgderots.nl%2Fpreken1%2F%3Fpodcast

Ik zou allereerst even in de Sermon Manager Options een mailadres zetten en dan opnieuw valideren en testen.

Heb het lokaal getest en het lijkt erop dat hij vastloopt op het missen van een beschrijving. Had dit één keer eerder gezien en is als het goed is opgelost in een update deze week. Helaas wordt de titel daar nog niet bij getoond, daar moet een update van de app voor komen.

Fantastisch, bedankt voor je hulp!

Een mogelijkheid om de tags aan te vinken die zichtbaar moeten worden zou handig zijn. Wij gebruiken bijvoorbeeld de tag artiest om de spreker aan te geven. De titel is het thema, datum zien we er ook graag bij zetten.

Gebruikern jullie ook een foto van de spreker in de Sermon manager?

Wij gebruiken de (verouderde) plugin sermon browser, niet sermon manager. Maar daarin kun je een profielfoto toekennen aan sprekers. dit hebben we niet bij alle sprekers gedaan maar wel bij een aantal.