[Opgelost] Twee beheerdersrollen - verschillende kerken

Om voor mijn eigen kerk (PG Neede) een app te maken, mocht ik eerst meekijken bij mijn oude kerk (PGZO - Prot. Gem. Amsterdam-ZO).
Het dashboard van PG Neede is echter niet te benaderen door me, en die van PGZO wel.

Heb je voor de registratie voor beide kerken hetzelfde email adres gebruikt?

Ja, inderdaad.

(En omdat ik maandag a.s. bij de kerkenraad een demo wil laten zien, heb ik er vervolgens nog een gemaakt, met een andere emailaccount. Maar inloggen daarmee lukt niet: ongeldige combinatie email + wachtwoord + CAPTCHA. Dus mijn eerste, en tweede, kennismaking verlopen niet geheel en al naar wens)

Als je geen 2e email-adres hebt, maak dan even een tijdelijke aan (gmail ofzo), log dan in op het beheerders account waar je toegang toe hebt en verander daar je email-adres. Daarna kan je met je huidige email-adres inloggen op het andere account.

Hoop dat dit voor je lukt…

@pgneede Is het gelukt?

Nee, ondanks andere emailaccount, nog geen resultaat.

@pgneede Misschien kun je iets meer uitleggen wat je gedaan hebt? Kun je in je oude kerk inloggen met je oude mailadres? Kun je het mailadres daar veranderen? Kun je vervolgens daar inloggen met je nieuwe mail? Kun je vervolgens inloggen in je nieuwe kerk met je oude mailadres? Ook niet in de incognito modus van je browsers? Etc.
Bij alleen melden dat er geen resultaat is, wordt het voor mij en anderen lastig om mee te denken.

Sorry je hebt gelijk.
Oude kerk inloggen kan nog steeds.
Mailadres daar veranderen - niet geprobeerd (Wil problemen ook niet groter maken, want nu kan ik tenminste nog bij 1 van beide)

Probleem is opgelost, na contact met pgneede.
Meerdere admin accounts met op één email-adres is op dit moment niet mogelijk.

1 like