[opgelost] vertaalprogramma door Gemeentegids?

Goedemiddag,
Bij het updaten van onze Gemeentegids, ontdekte ik een paar vreemde omzettingen, die blijkbaar door de software van de app zelf zijn gedaan; zoals:

  • ‘Lid’ wordt ‘Deksel’
  • ‘Data’ wordt ‘Gegevens’
  • ‘Follow Me Next’ wordt ‘Volg Mij Volgende’…

Ik heb het eenvoudig verbeterd, maar … bijzonder vind ik het wel…
Herkenbaar?
Bert

dit is toch wel echte ‘chrch-humor’… :grinning:
ScreenHunter_285 Nov. 06 13.00

2 likes

Ik vermoed dat anderen hier geen last van hebben @bert-chrch-app, even kijken wat het lokaal voor je kan veroorzaken?

@peterarends ik werd hier door andere gemeenteleden ook over aangesproken. Het viel hen op… 8k had het niet gezien. Deze personen waren gewoon lid, geen beheerder. Dus wat is dan 'lokaal?
Waar zou ik naar kunnen kijken dan?

Als er iets lokaals bij jou automatisch vertaalt kunnen andere leden dit ook zien als jij het vertaalde in de gemeentegids opslaat. Dus jij bewerkt de gemeentegids, iets wordt vertaald zonder dat je het ziet en je slaat het op. Als het eenmaal vertaald is en opgeslagen is het lastig te achterhalen waar het fout is gegaan.

Je kunt wat tests doen met het rechtenmenu. Dat kun je niet overschrijven zoals de gemeentegids.

  • Probeer het eens met een ander platform of het ook zo is (PC ↔ Mobiel);
  • probeer eens een andere browser (Firefox ↔ Chrome ↔ Edge);
  • probeer het eens op een andere pc voor het geval het geen browserextensie is maar een geïnstalleerde applicatie die de vertaling doet.

Als anderen hier last van hebben, hoor ik het graag.

@peterarends opgelost hoor… bedankt voor je support.

Wat was het? Een of andere plugin in je browser?

@voorstad
Klopt ja. Die heb ik dus uitgezet.

1 like