Polls in chrch?

Als chrch een mogelijkheid zou bieden voor polls, zou je die gebruiken?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zie nog eerlijk gezegd het directe nut niet. Dan zijn er wat mij betreft andere prioriteiten… :grinning: (wie-doet-wat, ical, …) :sunglasses:

@Voorstad, of iets wel of niet prioriteit heeft is een andere discussie. Probeer dat los te zien en probeer de vraag eerlijk te beantwoorden. :slight_smile:

@peterarends Ook zonder prioriteiten zie ik weinig nut. Wanneer het is om meningen te polsen voor bepaalde besluiten, hecht ik meer aan interpersoonlijke discussies. En heel vaak kun je vraagstukken niet inperken tot een ja, nee misschien antwoord. Wanneer we een enquête zouden willen doen onder gemeenteleden, is een Google form ook zo gemaakt. Inclusief velden voor aanvullend commentaar.
Ben erg benieuwd waar de ja-stemmers de poll voor willen gebruiken.

Dank voor je inhoudelijke antwoord @voorstad.

Ik zou ook eerder google forms gebruiken. Kun je niet alleen een keuze voor leggen maar ook een toelichting vragen, etc.

Over het algemeen is idd een puur ja/nee poll niet erg altijd even nuttig. Maar een poll met bijv. 5 opties als:
Zou jij via de app collecte gaan betalen:

  1. Ja via ideal opwaarderen
  2. Ja via paypal opwaarderen
  3. weet ik nog niet
  4. Ik vind collectemunten prettiger
  5. ik vind muntgeld prettiger
  6. Ik vind het een leuk idee als aanvulling maar ik wil graag mn kinderen nog leren om iets te doneren.

Vind ik dan een voorbeeld dat je toch wel snel en makkelijk even een impressie krijgt helemaal als zoals hierboven het antwoord gelijk terugkomt in de app zelf.

Maar idd google forms/andere sites doen het gratis en soms beter maar ook weer publiek toegankelijk of je moet daar ook weer een paswoord op gooien.