Profiel foto toevoegen

Ik heb zelf meerdere malen geprobeerd en profielfoto toe te voegen via de app maar dit lukt niet. Voor mijn zoon lukte het in 1 keer. Ligt dit aan de verschillende rechten?

  • Welk formaat (jpg, gif, etc.) heeft je foto?
  • Foto van je zoontje al bij jezelf geupload? En…?
  • wat zie je in de admin bij jouw profiel?

Het zou niet aan de rechten mogen liggen. Eerder aan de foto, kun je die delen? Heb je verschillende foto’s geprobeerd?

Foto vanaf camera upload mislukt. Vanuit bestanden werkt het wel gewoon. Daar ligt het waarschijnlijk aan.

Vreemd. Ik heb het net getest (op android): wanneer ik naar account ga, choose file, pop up: camera, maak daar een foto, selecteer en sla de foto op krijg ik “succesvol opgeslagen”. In het smoelenboek staat dan die foto.

Kun je de foto die wil toevoegen hier delen?

Is er een oplossing uit deze discussie gekomen? Bij ons heb ik nu iemand die een andere foto wil uploaden. De app zegt koe,maar veranderd niet. Heb het ook geprobeerd in de beheer website en daar wijzigt de foto ook niet. De bestands naam is wel een gegenereerde foto. B7FE6023-832B-4868-B616-CFA2BF659629.jpeg

Ben er ingedoken en het heeft denk ik met de configuratie op de server te maken. Die cached de foto en geeft de nieuwe niet goed mee. Ik zie dat mijn foto bijvoorbeeld op de server ook goed terecht komt als bestand, maar de oude nog wordt vastgehouden. Ga ik oplossen.

Dit geldt zeker ook voor de achtergrond afbeelding want als we die wijzigen is hij pas te zien na een nieuwe installatie van de app.

Nee dat geldt niet voor de achtergrondfoto, dat staat er los van. :smile: Toelichting: de profielfoto is afgeschermd en alleen te downloaden met een ‘handtekening’ en de achtergrondfoto is een eenvoudig publiek toegankelijk bestand.

Ik heb de background foto net gewijzigd. In de app wordt onmiddellijk de gewijzigde foto getoond, maar in de beheer omgeving wordt de oude nog getoond. Misschien komt hier de verwarring vandaan.

Nee het geldt bij mij ook voor de app. gebruik jij een iPhone? Die gaat misschien anders om met zijn cache geheugen? Ik zit op een Samsung.

Ik kom helemaal niet bij het menu om een foto te kunnen uploaden.

Meer > mijn gegevens en dan staat er foto: …
Als ik hierop klik gebeurt er niks. Hetzelfde geldt voor de 2 andere gebruikers die op dit moment lid zijn.

Is dit iets wat ik kan/moet instellen? Ik heb mijn foto via de beheeromgeving ingesteld, maar ik neem aan dat het ook mogelijk moet zijn om via de app een foto in te stellen.