samenvoegen ledenadmin en chrchapp administratie

Ik probeer onze ledenadministratie zo veel mogelijk gelijk te laten lopen met de gebruikersadministratie van de chrchapp. Nu kun je in de export gegevens zien, zoals m/v en ‘PE-fam.nr.’ die niet zichtbaar zijn in de admin view op de gegevens. Die kun je dus ook niet invoeren of aanpassen. Ik zou zeggen: gegevens moeten of aan te passen zijn of niet opgenomen worden, maar niet het een wel en het andere niet. Of zie ik iets over het hoofd?

Peter, als jij dat kan doen, zou je dan de kolom ‘geslacht’ en ‘voorletters’ bij ons willen verwijderen? Die hebben we ooit geïmporteerd, maar je kunt ze niet editen in de chrchapp en volgens mij zie je ze alleen in de export :slight_smile:

o ja, en wat is eigenlijk het verschil tussen het veld ‘PE-fam.nr.’ en het groeps id dat je in de admin weergave ziet, in het overzicht van de groepen?

Goede suggesties @Menno, gaan op de lijst. Die velden zijn standaard en kan ik niet eenvoudig verwijderen.

PE-fam.nr. is iets dat je importeert terwijl het groeps-id een intern kenmerk van chrch is waar mee gekoppeld wordt.