Tekst valt buiten beeld van een agenda item

Goedendag, wij maken gebruik van ical om de events van de website te tonen in de chrch agenda. Dit werkt vrij goed behalve dat de tekst rechts van het scherm buiten beeld komt. Dit gebeurd ook met items uit de google csv agenda, alleen vanaf de website staat er vaak meer tekst in dus valt het meer op.
Wat misschien handiger zou zijn is om een enter te geven achter ieder kopje. Bijv. Beschrijving: en dan daaronder op een nieuwe regel de beschrijving ipv erachter.

Dank voor het melden @mlemsom. Bij de demo gaat tekst op een nieuwe regel wel goed. Heb je dit wellicht alleen als de titel relatief lang is, dat die het scherm in de breedte uitrekt?

Update, heb het ook getest met lange titel maar de afbreking gaat nog goed. Een andere oorzaak zou jullie css kunnen zijn, is die aangepast?

Ik heb hier hetzelfde probleem… Via de website gaat het goed en ook als ik de chrch-app op mijn mobiel een kwart slag draai, in landscape…

Nog even getest, en het is zoals je zegt. Het scherm wordt uitgetrokken door 1 veld en dat is als er een url in staat. Het maakt niet uit wat de bron is (ical of csv)…
Toch is het wel raar, want uiteindelijk kapt hij buiten het scherm wel af op een bepaalde breedte, dat is ongeveer idd de breedte van het gekantelde scherm (dan wordt ook de url afgekapt).
Via google csv heb je de mogelijkheid om een nette linktekst mee te geven door een goede html tag te maken. Het resultaat is dan of een korte linktekst, of de linktekst wordt netjes afgekapt en er wordt niets uitgetrokken.
Voor een ical wordt dit lastiger, dit wordt gegenereerd door de website…
Wat natuurlijk het mooiste zou zijn is dat de chrch agenda een url herkent en hier zelf een html tag van maakt met de linktekst “meer info…”, dan hoef je hem in google doc ook niet als html tag op te nemen…

Dank voor de update(s). Ik ga zorgen dat de tekst wordt afgebroken als deze te lang is.

1 like

Het probleem doet zich nog steeds voor bij android… Ik weet niet hoe ik css moet aanpassen om het wel weer goed te krijgen…