Terugstorten collecte tegoed

Een van de leden van onze kerk heeft per ongeluk 2 keer eenzelfde bedrag gestort (en ook wel een redelijk hoog bedrag ook…). Is het mogelijk dat dit op 1 of andere manier teruggeboekt wordt? Ik kan uiteraard onze penningmeester daarvoor vragen, maar dan staat het in chrch natuurlijk niet goed, is dit op 1 of andere manier terecht te trekken?

De gebruiker geeft hierbij aan dat chrch een melding geeft dat er iets mis is gegaan, maar dat er achteraf blijkt dat het wel netjes is overgemaakt. Ook het saldo op chrch klopt wel gewoon. Het tijdstip waarop dit gebeurd is, is op 22-09 om 10:07, de tweede storting op 10:09.

Wat je het beste kan doen: de gebruiker vragen het volledige bedrag van één opwaardering te geven aan een algemene collecte zodat het bij de kerk/penningmeester terecht komt. Vervolgens kan de penningmeester het bedrag weer overmaken. Handmatig de database aanpassen, doe ik liever niet.

Als je hier meer informatie over hebt, zou dat welkom zijn. Wat voor melding precies.

Bedankt voor de tip, die had ik nog niet bedacht. Handmatig de database aanpassen moet je ook niet willen nee, ik ga schakelen met onze penningmeester!

Helaas, er is geen screenshot van en de gebruiker wist ook niet te zeggen wat voor foutmelding exact gegeven werd.

1 like