Test in een test omgeving

Beste,

Is er een mogelijkheid of hebben jullie ideeen hoe we wijzgingen in een test omgeving kunnen experimenteren/uitproberen voordat iedereen in de app dit te zien krijgt middels een notificatie?

Context:
Dit hebben we nu gedaan voordat we tot uitol overgaan. Na de uitrol zou soms ook graag een testje willen doen om te zien hoe iets werkt of om te zien hoe iets eruit ziet voordat iedereen een notificatie krijgt en mee kan kijken.

De enige mogelijkheid is eigenlijk om nog een omgeving aan te maken en die als testomgeving te gebruiken. Nadeel ervan is dat deze omgeving dan ook in de lijst van kerken komt te staan.

We zouden ook één test/demokerk kunnen aanmaken waar iedereen die dat wil kan testen. Ik test zelf veel in de demo, ben je geholpen als je daar beheerder wordt?

Dat zou mooi zijn!
We zijn nu bezig met de uitrol in onze kerk. Kort hierna verwacht ik dat we de app gaan uitbreiden. Dan is het fijn om in de demo app het een en ander eerst te kunnen testen.

Hoi Peter,

Zal ik een nieuwe test kerk aanmaken voor beheerders?

Grt,
Maarten

Excuses @Maarten voor de late reactie. Als je je even registreert op de demoomgeving met een e-mailadres waar je geen beheerder mee bent, geef ik je de rechten.

@Maarten je hebt toegang tot de admin van de demokerk.