Test je mee op Android?

In de Play Store kun je bij chrch onderop de pagina aangeven dat je wilt beta testen. Als je het leuk vindt om mee te doen… Het zou mij helpen om te horen of alles goed loopt bij jou. https://play.google.com/apps/testing/com.ionicframework.chrch196997

Yup, al gedaan!

Is er ook iets aan de CSS aangepast? Het lijkt erop dat bepaalde teksten groter tonen. De tekst in het smoelenboek is juist weer minder leesbaar. Ook mis ik headers als onderscheid, bijvoorbeeld bij …meer.

Dank!

Mja, styling gaat nog niet goed hè. Ook de hele homepagina is wit bij mij, zal allemaal met hetzelfde te maken hebben, hoop ik.

Done!

Ik zie ook een witte achtergrond en de teksten lijken inderdaad wat groter maar wat mij ook op valt is dat de onderste balk met plaatjes wat afgekapt lijkt te zijn. De achterste twee leden (voor de leden lijst) missen hun haar ongeveer :slight_smile:

@Medendorp Dank, heb jij een screendump voor mij?

Natuurlijk, hierbij de achtergrond en de kerkleden waar hun haar mist :slight_smile:

Robert, aangezien deze community openbaar is, zou ik willen pleiten voor het verwijderen van de foto en deze te pb’en naar Peter.

Dank @Medendorp heb 'm opgeslagen en weer even verwijderd en snap nu dat het om het icoontje gaat. :slight_smile:

1 like

Bij het opwaarderen wordt het euro teken bij totaal niet goed weergegeven.

Als het goed is, zijn de meeste punten opgelost in de update van vandaag…

Met de laatste Android Beta versie (0.0.131) komen de notificaties weer consequent in tweevoud door (dubbel dus).

Same here. Wat me wel opvalt. Notificatie is er. Pas wanneer het scherm actief wordt komt de tweede notificatie

bij ons komen alle notificaties dubbel binnen, in ieder geval op Android. Heb de melding van verschillende gemeenteleden gehad.