Transactiekosten mollie verbergen?

We willen graag de collecte functionaliteit gaan gebruiken. Er zijn nog 2 puntjes van aandacht voor ons.

  1. Alle beheerders kunnen volgens mij zien wie hoeveel heeft gegegevn. Klopt dat? Dat zoduen we liever niet willen zien… alleen de penningmeester zou die info moeten hebben.
  2. Als men een stortigng doet, komen er transactiekosten bij. Dat zouden we liever voor rekening van de kerk nemen, zodat 20 euro storting ook 20 euro tegoed oplevert. Zou dat denkbaar zijn?

Groet, Menno

Voor wat betreft punt 1: nee hoor, we kunnen wel zien DAT er gestort en gedoneert wordt, maar niet WIE er stort of geeft. Voor de penningmeester zijn wel de stortingen (Mollie transacties) inzichtelijk (net als bij collectebonnen en VVB). Aan welk collectedoel een individuele gebruiker echter doneert, kunnen we noch als penningmeester noch als admin’s inzien.

@Menno er is voor gekozen dat de kerk dit niet betaalt en het omdraaien of het instelbaar maken heeft op dit moment geen prioriteit. Mocht de meerderheid van de kerken de transactiekosten voor hun rekening willen nemen, ga ik het zeker overwegen.

Voor wat betreft de transactiekosten: het maakt het denk ik ook inzichtelijk voor de gebruikers dat een opwaardering 35 cent kost. Het zal ze stimuleren om hogere bedragen op te waarderen, zodat het percentage wat naar het doel gaat hoog blijft t.o.v. het deel dat aan Mollie betaalt moet worden.

Wij hebben in ieder geval geen behoefte om dit anders te willen doen.

Ok helder, dank voor de reacties!