veel lege items in agenda

In de agenda zie ik een aantal lege items staan, ze hebben een datum/tijd van de laatste keer dat ik de agenda heb opgeslagen. Maar in de agenda staan volgens mij geen lege items.

(in het forumonderdeel Bugs staat een soortgelijke post; maar daar verandert de datum/tijd steeds naar het tijstip van kijken; bij onze agenda is datum en tijd gefixeerd).

Ik ben benieuwd naar een oplossing.

Vriendelijke groet,
Guido

Hoi Guido, post even een afbeelding van je lege agenda item en van je bron (Google sheets of ICS?). Dat zegt meer dan woorden alleen.

Dit is een screenshot van een deel van de sheet. De datum loopt tot eind 2019 omdat ik dit nog moet aanvullen (de sheet komt uit mijn archief toen ik begin 2019 met chrch bezig was). Misschien is die “ONWAAR” de boosdoener. Als ik die verwijder, dan verandert de cel daarnaast in ONWAAR.
Een printscreen van de agenda probeer ik te maken, maar dat heeft even wat meer voeten in aarde.

Hoi Guido, ik zou gewoon even met een nieuwe lege agenda beginnen, en die dan opbouwen met 2 agenda items, en kijken of het werkt. En dan uitbouwen.

1 like

Dat is wellicht een goed idee. Binnenkort heb ik een gesprek over de inzet van chrch en wil ik laten zien wat ik nu heb opgezet, daarna zal ik de agenda opnieuw opbouwen met relevante en up-to-date gegevens.