Veilige verbinding voor fotoalbums

Tot nu toe publiceerden we allerlei foto’s van activiteiten openbaar via onze website. Dit willen wij i.v.m. de nu geldende AVG beperken tot slechts enkele foto’s. Daarnaast willen we graag allerlei foto’s delen met de leden van de gemeente, via een veilige verbinding. Dus dat niet-gemeenteleden geen toegang hebben tot deze foto’s, ook niet via bijvoorbeeld het flickr-platform. Hoe kunnen we dit goed instellen qua rechten bij Flickr of een ander foto-platform, en vervolgens koppelen aan de Chrch-app?

Goede vraag @mirandahoff, helaas is er op dit moment geen goede mogelijkheid voor. Je bevestigd weer dat er behoefte aan is, het staat op de lijst en ik ga onderzoeken of hier op relatief korte termijn wat mee gedaan kan worden.

Mooi, ik volg de ontwikkelingen graag!

Hoi Peter. Ook wij (en anderen) lopen hier weer tegenaan. Graag zou ik via een beveiligd fotoplatform / cloudopslag foto’s willen delen via de chrch app. Heb je hier nog verder naar kunnen kijken? En wanneer flickr niet lekker loopt, wellicht naar alternatieven kijken? Webdav wellicht?

1 like

@voorstad helaas heb ik er nog niet verder naar kunnen kijken, ik denk wel dat ik weet hoe het wat eenvoudiger en beter beheersbaar gemaakt kan worden. Wordt vervolgd.