In Zutphen heb ik nu 2 versies van de chrch app draaien. Voor de Evangelische Gemeente Zutphen èn voor Samen Geloven in Zutphen, de gezamenlijke kerken.
Normaal ben ik bij de EGZ ingelogd. Nu liet ik even SGIZ aan iemand zien. Dus uitgelogd bij EGZ, Andere kerk, SGIZ gekozen. Nog niet daar ingelogd. Ik klikte toevallig op leden, wat niets zou mogen laten zien, want bij SGZ vereist dat ingelogd zijn als lid. Tot mijn verbazing kreeg ik de leden van de EGZ te zien. Ik kon alleen bladeren.
Dus een vreemde vermenging.
Nog een vreemde: ik ben ingelogd bij EGZ, maar de app niet gestart. Er komt een melding van een nieuw bericht bij SGIZ, ik klik daarop en kom in de app van de EGZ. Sowieso zou je vanuit de melding in het bericht in de juiste kerk moeten komen, wat ik al eerder meldde.
chrch is niet gebouwd voor het gebruik met meerdere kerken / omgevingen.
chrch cachet bepaalde gegevens en laat deze onbedoeld zien nadat je een andere kerk kiest. Dat is een bug inderdaad, ik zal bij een logoutactie ook maken dat alle caches goed worden leeggegooid. Dit zou al moeten gebeuren, maar ga het nakijken.