Verwijderen bestanden

Heb tijdens testen in een aantal kanalen bestanden geplaatst. Daarna weer verwijderd in de app of in de admin (zijn niet zichtbaar meer in dat kanaal). Echter ga ik nu naar bestanden in de app, dan zie ik nog steeds (v…b. bestand 2,3 en 4) dat verwijderde bestand (en kan het ook downloaden). Naar mijn mening zou bij het verwijderen van een bestand in een kanaal deze ook uit het overzicht van bestanden moeten verdwijnen.
Graag een reactie. Voorbeeld:

@peterarends, kun je hier ook nog iets over zeggen?

Ja dat kan ik, maar ik vraag om je geduld en begrip… :slight_smile:

@peterarends Sorry, als ik wat ongeduldig overkom …

Kun je nog eens kijken @jaap, klopt het dat alleen de goede bestanden er nu nog staan?

Heb ik gedaan @peterarends, en idd, bestanden zijn nu weg in overzicht bestanden.
Heb daarna nog een testje gedaan door in een kanaal een bestand te uploaden (staat dan ook in overzicht bestanden). Vervolgens bestand verwijderd in kanaal (nu ook weg in overzicht bestanden). Helemaal top, dank Peter!

Ik heb twee bestanden in het overzicht staan die ik verwijderd heb uit het kanaal, maar er toch nog in staan. Het betreft een rouwkaart en een test bestand. Kunnen deze bestanden worden verwijderd?

Het lukt mij zelf niet om deze twee bestanden te verwijderen. Omdat wij binnenkort live gaan, zou ik het heel fijn vinden dat deze twee bestanden eruit gehaald worden. Wie kan mij hiermee helpen? Alvast bedankt!

Volgens mij is het gelukt @Corien. :slight_smile:

Weet je zeker dat dit goed is gegaan? Ik zag de bestanden meerdere keren terugkomen, heb je ze allemaal verwijderd? Wellicht heb je eerst een kanaal verwijderd waar een bestand instond? Anders is er sprake van een bug die opgelost moet worden.

Ja, het is gelukt! Bedankt!!