Voordeel van groepen?

Hoi,

Ben er nog niet echt achter wat het voordeel is van het maken van groepen. Wat kun je hier vervolgens mee in de app?
Alvast bedankt.

mvg,

Nathanaël

Volgens mij is dit een voorbereiding op toekomstige functionaliteit. De bedoeling is dat in de toekomst gebruikers kunnen worden gekoppeld aan bepaalde “groepen”, voor bijvoorbeeld “wie doet wat” en kanalen afgeschermd voor bepaalde groepen.

Momenteel is er dus alleen een groep “familie”. Het enige wat je daar nu van terugziet is dat in het smoelenboek een gezin gesorteerd is op de gezinsvolgorde, en niet op alfabet.

Dank voor je vlotte reactie.

De familiegroepen hebben nog extra een effect, namelijk dat familieleden die in dezelfde groep zitten elkaars gegevens ook kunnen aanpassen. Zo zit ons gezin in één groep en kunnen ik en mijn vrouw allebei in de App inloggen. Onze kinderen kunnen niet inloggen, maar wij kunnen wel de gegevens van de kinderen aanpassen, een foto toevoegen, en de gegevens van de kinderen zichtbaar- of onzichtbaar maken voor andere leden. Dit is volgens mij een groot voordeel en gevolg van het gebruik van de groepen.