We missen interactiviteit doordat je niet kunt reageren op berichten/nieuws/etc.

Voordat we de chrch app gebruikten, gebruikten we een besloten facebook groep. Het voordeel daarvan was dat je gemakkelijk op berichten kon reageren.

Eerlijk gezegd missen we deze interactiviteit wel, dat zou de app een stuk aantrekkelijker maken voor gebruik.

Zou dit een optie zijn om te implementeren?

Hoi Gert! in de kanalen kunnen gebruikers gewoon reageren, tenzij deze optie uitgezet is:
image
Hoe staat dit bij jullie dan? Wij hebben vollop interactie.

Maar natuurlijk kan het altijd nog beter, op prikbord berichten kan bijvoorbeeld (nog) niet gereageerd worden.

We hebben die aanstaan, maar daardoor wordt het een soort van slow-chat. Ik bedoel inderdaad dat er op berichten gereageerd kan worden door middal van een emoticon of een reactie.

Als voorbeeld hadden wij een oproep die iemand plaatste, mensen reageren daarop waardoor andere berichten die doorvoor zijn geplaatst ‘wegebben’.

Ah oke, je bedoelt kunnen “liken” enzo. Die is al eerder benoemd en staat op de todo lijst:

Dat bedoel ik onder andere, maar ik bedoel ook reageren met tekst, dus gewoon een reactie op een bericht.

2 likes

Wij maken sinds kort ook gebruik van Chrch en ik mis deze functionaliteit ook. Ik zou graag binnen een kanaal een ‘thread’ kunnen starten bijvoorbeeld, zodat je ook daadwerkelijk op een bepaald bericht kan reageren (zoals je bijvoorbeeld in Slack kunt doen).

1 like