Week 53 2017 en week 1 2018

Er is een bug waardoor de opbrengsten van de collectes van deze week (gisteren en vandaag) niet goed zichtbaar zijn in de Excel-export en op het dashboard.

Hier wordt aan gewerkt en wordt deze week opgelost.

Geven in de collectes gaat zonder (bekende) problemen.

Inmiddels is dit opgelost.

Hoi Peter,
De collecte die in de app zichtbaar is klopt niet bij ons sinds vannochtend. Eigenlijk zou de rest van de week nog de eindejaarscollecte en opbouw wijkgemeente zichtbaar moeten zijn. Nu staan er wijkdiaconie en opbouw wijkgemeente.
kan je kijken hoe dit komt?

groet Jorie

Dank @Jorie volgens mij klopt het nu wel, kun je dat bevestigen?

Hoi Peter, het staat nog niet helemaal goed.
Eindejaarscollecte is terug inderdaad. Maar wijkdiaconie staat er ook nog steeds.
die hoort pas weer 21 januari terug te komen.
Kom het omdat er ook datum 20181230 staat?

Alle data uit 2017 heb ik namelijk al weggehaald de wijdiaconie

En opbouw wijkgemeente staat er 2 keer. denk ook om bovenstaande rede, want als ik de datum 20171231 weghaal staat hij er nog 1 keer.

Ga ik nog even induiken @Jorie

Wij hadden ook een issue met gearchiveerde collectes die opdoken afgelopen zondag. Heb alle oude datums verwijderd, waardoor de foutieve collecte verdween in de app. Heb nog een screenshot indien nodig.

Kan dit probleem ook veroorzaken, dat het saldo niet opgewaardeerd is voor een kerklid bij ons?
Het gaat om Tonny de Goede.

Wij hebben nu ook meerdere collectes staan in de chrch app.
1e collecte tbv gemeente staat er tweemaal in.
2e collecte: Alpha-cursus Nederland Datum: 20171231
2e collecte: St. Christenen voor Israel Datum: 20180101
2e collecte: Schreeuw om Leven Datum: 20181230

@jeroenbenit nee dat heeft een andere oorzaak. Kun je mij het mollie tranactie-id mailen, dan zoek ik het voor je uit. Wat betreft de collectes, voor nu kun je het beste even die data verwijderen en er volgende week weer inzetten.