Wel betaald, niets ontvangen in app

Hi, afgelopen zondag heeft mij vrouw (en ik begrijp dat dat bij meerdere gemeenteleden het geval was) geld op haar account geprobeerd te zetten. De betaling is van onze rekening afgeschreven maar niet bijgeschreven in haar app. Ook na in en uitloggen en na herinstallatie van de app. Hoe kunnen we dit geld weer terugkrijgen? Ik heb een mailadres maar weet niet waar ik haar “ID” kan vinden.

Het ID vind je bij Admin > Gebruikers en dan de eerste kolom.

Is dat alleen als admin? Ik zie dat namelijk niet staan in de app bij allebei.

Ah oké, dit is inderdaad alleen bij admins. Deze community is bedoeld voor admins ook. Kun je admin worden binnen jullie omgeving?

Geen idee.. ik was vooral op zoek naar een manier om het betaalde geld danwel op de app te krijgen of terug op de rekening. Ik moet dan op zoek naar wie dat bij ons is? Of moet ik me dan ergens anders melden?

Het handigste is het inderdaad om het via diegene te doen die ook admin is of het zelf te worden. Het geld is al bij kerk, zij kunnen indien nodig de iDEAL-betaling weer terugboeken. Als andere gemeenteleden hetzelfde ervaren is het ook goed om dat via een centraal punt bij jullie te regelen.