Bij het opstarten kreeg ik nu eerst een wit scherm. Ik heb de app vervolgens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik zat nu direct in het scherm van onze eigen kerk. Bovenin stond wel de melding: je bent niet ingelogd en je kunt niet alle onderdelen binnen de app gebruiken. Log in om toegang te krijgen tot alle onderdelen. Vervolgens ben ik naar account gegaan en heb daar gekozen voor uitloggen en opnieuw inloggen. Na het invoeren van mijn email adres blijft de app echter hangen voordat ik het wachtwoord kan invoeren.
Na opnieuw opstarten van de app lukt het wel om in te loggen. Het lijkt weer goed te werken nu. Dank!
Dank voor de terugkoppeling, fijn dat het zo werkend te krijgen is. Ik werk aan een permanente fix.
Ik ben er weer in met iPhone.
herinstalleren van de app werkte niet, wachtwoord werd niet herkend, en met inlogcode kwam ik in Bilthoven ipv Driebergen.
Nu de URL in safari geklopt, en dan kreeg ik na invullen van mn mailadres onze chrch app achtergrond, maar in kleine letters te zien een kerk in amsterdam…???
Via inlogcode wel in de eigen omgeving beland, maar op de achtergrond lijkt toch echt iets niet lekker te zitten. Sterkte met t zoekwerk!
NB ik kom dus alleen via safari in onze eigen omgeving, niet via de app uit de store, maar ik ben al lang blij dat ik wat minder afhankelijk ben van lap- of desktop
Bij mijn vrouw speelt nog steeds dat haar betaling niet is bijgeschreven in de CHRCH app. Ze heeft betaald, bedrag is ook afgeschreven maar in de app is niets te zien. Ook na in en uitloggen en na herinstallatie van de app. Hoe kunnen we dit geld weer terugkrijgen?
Dit topic gaat over de 401-foutmelding. Open even een nieuwe en vermeld het id van je vrouw.
Hier heb ik, en veel gemeenteleden, het probleem dat ze steeds uitgelogd worden uit de app. Is dat onderdeel van dit issue of kan hier beter een nieuwe ticket voor gemaakt worden?
Inmiddels ook bij ons in de gemeente een hoop meldingen van mensen met iPhone die elke keer uitgelogd worden. Dit is wat ze te zien krijgen:
Daarna is het inloggen en worden ze vaak weer uitgelogd na x aantal uur. Notificaties ontvangen ze nog wel, maar dan kunnen ze de berichten niet zien omdat ze weer in moeten loggen.
Hebben jullie een idee na hoeveel uur dit gebeurt? Echt twee uur of misschien wel 24 uur?
Heb er nu 2 gevraagd en die geven een uur aan.
Het lukt mij helaas nog niet dit issue te reproduceren. Ik heb wel stille hoop dat het te maken heeft met Chrch App denkt uitgelogd te zijn - iOS issue?