Bug bij verwijderen lid waar nog tegoed op staat.

Ik kan een lid kan verwijderen waar nog een geeftegoed op staat, zonder dat hiervan melding wordt
gemaakt, en/of de mogelijkheid wordt geboden om dit tegoed naar
iemand anders over te hevelen.

Een waarschuwingsmelding lijkt me hier zeer op zijn plaats.

Zie ook de discussie die hier al over gevoerd is:

Daar is op zich wel wat voor te zeggen bij vertrekkende leden, maar als iemand overleden is wil je die er toch graag uit hebben. Zowiezo zou verwijderen bij een tegoed niet zonder melding moeten kunnen.

Nog een geval die toch echt pleit voor een melding van aanwezig tegoed bij verwijderen: Een lid (dat zich al had geregistreerd in chrch1) heeft bij ons zich in chrch2 aangemeld met een afwijkend e-mailadres en is daardoor gastlid geworden. Daardoor kreeg hij beperkte rechten. Hij nam daarom contact op en ik heb dit gastaccount verwijderd en het nieuwe e-mailadres aan zijn originele lidaccount gekoppeld.

Nu blijkt dat hij die zondag op het gastaccount ook een saldo heeft opgewaardeerd, wat hij nu dus kwijt is…

Het betreft het lid 17386, met een saldo van 44,-, zijn verwijderde gastaccount had hetzelfde e-mailadres en een saldo van 94,- (opgewaardeerd op 18-4)
@peterarends Kun jij dit samenvoegen?

Helaas niet, dan is de administratie niet meer sluitend. De betaling (en gaven die het gastaccount heeft gedaan) ook weer koppelen aan die gebruiker zou wel kunnen, maar van dit gedeelte blijf ik liever af. Je kunt wellicht het geld naar de gebruiker overmaken. Je kunt ook een deel terugstorten via Mollie Hoe stort ik een bedrag terug naar mijn klant? – Mollie Support, maar daar zijn (meer) kosten aan verbonden.