chrch app update 2024-1

In de webversie: bij het aanklikken van # Kanalen in de linker balk verschijnt er rechts geen overzicht van de kanalen.

Een nieuwe gebruiker ziet de tekst “Welkom terug!”. Er is dan geen sprake van terug.

Inmiddels zou dit weer moeten werken.

Bedankt voor het snelle repareren!

de Kanalen verschijnen weer!

Ik krijg weer prima bericht van een nieuwe registrant.

Inmiddels is deze laatste versie ook live op Android en iOS. Dit doe ik expres op maandag zodat we voor zondag eventuele fixes kunnen doen. Als jullie ze willen proberen, heel graag.

Goedenavond,

Bij het gebruik met de nieuwe versie van de chrch app lijkt het logo niet meer zichtbaar, dit is veranderd in een vraagteken. Op de site https://nieuwerkerk.chrch.app en android werkt dit nog wel.

Wat ze te zien krijgen is:

Heb al geprobeerd een ander plaatje te uploaden maar dit lijkt nog niet te helpen.
Kan iemand helpen met nagaan waar dit fout gaat?

Hartelijke groet,
Matthias van den Berg

1 like

Ook in de Edge browser als ik niet ben ingelogd verschijnt er rechtsboven een blok:

Ik heb net zelf een gift gegeven. Het bedrag daarvan verschijnt nu ook bij collectes waaraan ik niets heb gegeven als voorstel voor een nieuwe gift. Kan dit snel opgelost worden?

Daarnaast was het bij de oude versie zo dat als een collecte langer open blijft staan het bedrag van de eerste gift bleef terugkomen als het bedrag bij een volgende keer geven naar 0 was aangepast. Het zou mooi zijn om alleen het bedrag van de laatste keer geven te onthouden - dus ook als dat een 0 bedrag is.

Dank voor jullie feedback, daar kan ik mee aan de slag. De update zal waarschijnlijk niet voor dit weekend lukken helaas.

1 like

Op mijn Andraoid A54 smartphone opent een bericht in een kanaal fullscreen. Op mijn tablet moet ik naar rechts schuiven en zie het bericht dan heel smal. Zou ook fullscreen moeten zijn.

Zie bijgevoegde afbeelding.
Foto’s en tekst binnen berichten zijn wel zichtbaar, maar PDF’s leiden tot een errorpagina met {“error”:“token_expired”} (wellicht iets met de API key?).
Thumbnails van youtube-livestreams worden overigens wel weergegeven.

https://legacy.chrch.app/ werkt overigens wel naar behoren

Het lijkt erop dat er een bug zit in het vernieuwen van de authenticatietokens. De error zou weg moeten zijn na uit- en opnieuw inloggen.

Goedendag,
Helaas kun je in de gemeentegids een eerder ingevoegd iframe niet meer zien/aanpassen.
Ik wilde een wijziging doorvoeren in de gemeentegids doorvoeren, maar durf dat nu niet omdat ik bang ben dat m’n iframe dan verdwijnt. (betreft Hervormd Lelystad)

Voor nood kun je het wellicht via deze omgeving proberen: https://legacy.chrch.app/
Die werkt volgens mij nog zoals voorheen.
Ik herken je melding, bij ons ook het geval.

Dank voor het advies. Daar zie ik hem inderdaad nog. Een bug in de nieuwe versie neem ik aan?

De online versie ie geĂŒpdatet.

• collectebedragen worden beter vastgehouden, ook als deze 0 zijn;
  • iframes werken weer;
  • de vraagtekens bij afbeeldingen zouden niet meer mogen verschijnen, tokens worden vaker ververst, met name het ‘signature’ token die je terugvindt in afgeschermde urls van afbeeldingen, exports, etc.

Update 21-4: Android is ook live. iOS volgt.

2 likes