Gemeentegids info

Waar kan ik de informatie plaatsen die ik bij “…Meer” onder het item Gemeentegids wil laten zien?

Die kun je in de admin aanpassen onder: Instellingen, overige en dan een beetje naar beneden scrollen naar “Gids”.

Hoi Eelco, ik heb geen kopje Gids bij overige instellingen

gebruik je de nieuwe (https://chrch.org/admin/) of de oude (api.chrch.org/admin) admin omgeving? In de oude staat het onder instellingen, infopagina (beetje naar beneden scrollen).

Kun je anders even een plaatje van je instellingen laten zien?

Ik gebuik de nieuwe admin omgeving.

Daar zou de gids inderdaad tussen moeten staan. @peterarends mag dit verder uitzoeken ben ik bang. :slight_smile:

@Rene nu werkt het wel. Ik heb dat vlak per ongeluk verwijderd bij het invoeren van de Mollie key of het is niet goed gegaan bij het aanmaken. Excuses voor het ongemak.

Wanneer ververst de app deze data? Ik heb vanmiddag wat ingevoerd en zie het nog niet.

Wanneer je in de admin op opslaan gedrukt hebt, zou het direct in de app moeten staan. Wel even de app echt helemaal afsluiten en opnieuw opstarten.

@peterarends ik (Assenpeelo) krijg in de admin omgeving de optie gids ook nog niet in beeld

@peterarends Ook bij CGK Onstwedde nog niet de optie om de gemeentegids toe te voegen in de admin portal… :slight_smile:

@hvdb @Assenpeelo volgens mij moet het nu wel lukken…

Yes, werkt nu! Dank voor de snelle actie @peterarends
Al had ik stiekem de hoop dat ik gewoon een PDF kon toevoegen…

Goede feature-request wat mij betreft @hvdb… Je kunt daar nu al een link maken naar een pdf, maar is dan niet beveiligd.

1 like

Hoe krijg ik de knop gemeentegids weg? :slight_smile:

@nieuwekerkutrecht dat kan niet.

Kan ik deze optie ook krijgen, @peterarends ?

Volgens voorgaande zou er een knop Gids moeten zijn.
Helaas vind ik die niet onder https://chrch.org/admin/#/settings/other
Wij zijn aan het evalueren en zouden daar ook graag een doorzoekbaar pdf willen met de gemeentegids.
Een plaats voor antwoorden op wie doet wat waar enz.

Zouden jullie nog eens willen in- en uitloggen @RikusH en @Nathanael?

Ok Peter nu wel een gids we gaan experimenteren.