Dank @hans, ik probeer je vragen te beantwoorden.
Situatie nu is dat je nadat je lid bent geworden kunt zien wie beheerder is en wie niet. Er is wat voor te zeggen om te tonen wie de beheerders zijn voordat je lid bent.
Op dit moment wel, maar kan natuurlijk anders.
Subgroepen zit er voor nu niet in, maar dat of categorieën zijn wel een mogelijkheid als daar daadwerkelijk behoefte aan zou zijn. Voor nu kun je het met de naamgeving afvangen. “Jeugdwerk - Creche”, etc.
Voor groepen verbergen is wat te zeggen. De beheerder heeft dan heel duidelijk de verantwoordelijkheid om anderen toe te voegen en zo voorkom je wachten op elkaar (“meld je jezelf even aan?”). En zo hou je makkelijker overzicht. Al zijn er groepen waar je duidelijk bijhoort (Kring a of diaconie) en groepen waar je misschien wel aan zou willen haken (20ers + 30ers, Paasbrunch, etc.). Dat aanhaken zo je denk ik wel zo eenvoudig mogelijk moeten maken. Transparantie vind ik zelf een belangrijke, maar ik weet dat niet iedereen er zo over denkt.
Groepen is een aanvulling, kanalen zonder groepen blijven in principe gewoon bestaan.
Laten we die discussie hier voeren Moderatie berichten